Na sprzedaż moja Honda, ktora jest ze mną od 2011 roku. Nabyłem ją w stanie fabrycznym, w międzyczasie kilka rzeczy zostalo w niej usprawnione. 10 tys temu przeszła remont silnika, o którym ciut poniżej. Żeby nie wyjść na jakiegoś Janusza i oszusta, opowiem co jest jeszcze do zrobienia: łączniki tylnego stabilizatora do wymiany, ze wzgląd na wymianę pompy paliwa i mocniejsze wtryski trzeba dokończyć strojenie (mapa została przeliczona, ale trzeba dopracować jałowy na zimnym i dawki w poszczegolnych partiach obrotów), na tylnym lewym nadkolu pokazały się pęcherzyki, łożysko oporowe w skrzyni wymaga wymiany, podobnie jak synchronizator 5 biegu, bo czasem zgrzytnie. Trzebaby też zerknąć na uszczelkę odmy lub gdzieś w te okolice bo czasem kapnie olej. Dorzucam do tego OEM felgi 15" na których założone są opony zimowe, tylny tłumik Supersprint, bebechy z S9B ktorych można użyć [podmienić np wyżej wspomniane synchro 5 biegu, lub 5 bieg aby jeszcze bardziej skrócić skrzynię]. Mam chyba jeszcze 2 pokrywy zaworów [oem i mugen ze zdjęcia]. Modyfikacje są dość spore i wciąż jest duży potencjał na dłubanie. Silnik robiony był u Dziaka, wstępne strojenie robione u Niutona w STW. Ze względu na moje częste wyjazdy i absolutny brak czasu nie mam kiedy pompować tego mocniej. Auto dość żwawe zwłaszcza dzięki krótkiej skrzyni i fajnie podniesionej mocy [50HP]. Gdyby bawić się w większe doprężenie i ostrzejsze wałki itp to na pewno uzyskacie duuużo więcej. Obecnie silnik kręci się do 9k bez szans na kolizję. Na pytania odpowiem pod nr 665655886 lub pod mailem radek.tymecki@op.pl. preferuję mail, ponieważ nie zawsze jestem pod telefonem. Modyfikacje o ktorych pamiętam, a pewnie i tak jest więcej:
* SILNIK - wałki ITR, tłoki B16a2, sprężynki Supertech, uszczelniacze i talerzyki tytanowe Skunk2, panewki King Racing, liźnięta głowica, nowe prowadnice zaworów, uszczelki itp OEM
* MOC/MOMENT - jest 220HP /200 Nm
*UKŁAD DOLOTOWY - Edelbrock Performer X, TB Skunk2 Alpha 70mm, heatshield pod kolektor P2R (gdzieś mam jeszcze pod przepustnicę gdyby ktoś chciał), dolot Dexcraft Carbon
* UKŁAD WYDECHOWY - kolektor 4-2-1 + wydech przelotowy 2.5" ze stali kwasoodpornej - RM motors, tłumik środkowy 60 cm + końcowy Twin Loop (RM Motors)
* UKŁAD CHŁODZENIA - niebieskie przewody silikonowe Turbo Works, sportowa chłodnica wody 50mm, wiatrak Mishimoto 12", chłodnica oleju, podkładka Mocal z termostatem
* UKŁAD NAPĘDOWY - FD 4.78, biegi - 1 OEM, 2-3-4 CTR, 5 Integra LE (najdluższy, idealny do dlugich tras), short shifter, zamach 4.2 kg Exedy, sprzęgło i docisk Exedy Stage 1
* UKŁAD HAMULCOWY - przednie tarcze nacinane i nawiercane EBC Turbo Groove, przewody w oplocie HEL, nowe klocki na przód i tył
* UKŁAD PALIWOWY - listwa paliwa i regulator ciśnienia AEM, wskaźnik ciśnienia Blox, wtryski Denso z WRX [550 cc czy coś w ten deseń, nie pamiętam], pompa Walbro
* ZAWIESZENIE - amortyzatory Koni Sport, sprężyny Eibach Pro Kit -35mm, tylne wahacze poprzeczne Skunk2, tyleje poliuretanowe Olkusz czerwone [mam jeszcze karton z dodatkowymi, można śmiało ładować], zestaw rozpórek - góra przód Mugen style, dół przód 4 punktowa z duraluminium [zdemontowana], góra tył DNA Racing, dół tył BEAKS, felgi 17" Advan RG II White, opony Yokohama, nakrętki D1Spec niebieskie
* BODY-KIT - dokladka przód VTi, dokładka tył i progi VTI-s, lotka Integra DC2, zapinki na maskę Sparco, halogeny Bosh [duże]
* ŚRODEK - deska/schowek folia carbon 3M, gałka Skunk2, ręczny D1Spec carbon, zegary Auto Gauge - volt, oil press i oil temp, nakładki na pedały OBX
* AUDIO - radio Sony CDX-GT540UI, poprowadzone kable HiFonics do podpięcia ew tuby