Na sprzedaż wystawiam swój projekt. Auto jest w Polsce od 2004 roku (przebieg 88600) a w moim posiadaniu od 2011 (przebieg 159300) także od 6 lat. Aktualny i prawdziwy przebieg 173800. Jest to Honda Civic Coupe z silnikiem B18c4 i dedykowanym kompresorem Jackson Racing Supercharger z dodatkowym chłodzeniem w którego skład wchodzą: rdzenie Laminova x2 (najwydajniejsze na rynku), pompa elektryczna wydajności 800L/min i chłodnica z Cinquecento 1.1. Po modyfikacjach auto ma 240 Km i 230 Nm- strojenie było do jazdy codziennej, na „bezpiecznie”. Kompresora, w przeciwieństwie do dokładanych Eatonów, na wolnych obrotach oraz podczas jazdy na podciśnieniu w ogóle nie słychać. Charakterystyczny dźwięk pojawia się dopiero na doładowaniu. Moc uzyskana jest trochę mniejsza niż przy turbo ale za to dostępna w każdym momencie bez laga. Odchodzą również problemy ze szczelnością często nękające projekty wyposażone w turbo. Moim zdaniem do codziennej jazdy, nie nastawiając się tylko na zawody na ¼ mili kompresor jest lepszym wyborem. Auto jest w BDB stanie, brak luzów, stuków, wycieków itp. Blacharka również BDB- brak rdzy na nadkolach i progach. Nie wymaga wkładu.
Na początek wyposażenie seryjne auta:
- 2x poduszka powietrzna
- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka
- Elektryczny szyberdach
- Abs
- Klimatyzacja- uszkodzona sprężarka, sprawną po wymianie łożysk i oleju dokładam do auta.
A teraz modyfikacje:
Silnik:
- B18c4 świeżo zalany Mobilem 5w50.
- Regulowane kółka rozrządu
- Wtryski 440 Lucas
- Wysokociśnieniowa pompa paliwa Walbro 255
Układ dolotowy:
- Zestaw Jackson Racing Supercharger (doładowanie 0.6 b) z chłodzeniem wodnym.
- Short ram ( plastikowy- nie nagrzewa się jak aluminiowy) z zabudowanym stożkiem K&N i doprowadzeniem zimnego powietrza ze zderzaka.
- Uszczelka termoizolacyjna pod kolektorem ssącym
- Oil catch tank
- Dodatkowo dokładam CAI robione na zamówienie
Układ wydechowy:
- Kolektor DC sport 4-2-1owinięty bandażem termoizolacyjnym z przerobionym wyjściem na 2.5 cala
- Wydech z kwasówki, przelotowy 2.5 cala na tłumikach M-tech. Największy środkowy i końcowy robiony specjalnie do coupe. Jest naprawdę cichy dzięki zastosowaniu tak dużych tłumików.
Układ napędowy:
- Hybryda skrzyni s9b i y21- krótkie przełożenia i szpera.
- Sprzęgło spiekowe - Radzikowski
- Koła aluminiowe 16 cali z ładnymi oponami 205/45/16 (2x Yokohama parada spec 2 i 2x Barum bravuris)
- Koła aluminiowe 15 cali z oponami zimowymi.
Układ hamulcowy:
- Hamulce przód 282 mm z Prelude 2.2 Vti, tył 242 mm z Civic Vti
- Tarcze EBC, klocki EBC Green Stuff (tył nowe)
- Przewody przód, tył w oplocie Hel Performance
Zawieszenie:
- Sprężyny obniżające - 35 mm
- Amortyzatory Kayaba AGX
- Stabilizatory przód tył Vti
- Rozporki przód, tył (tylna jeszcze nie zamontowana)
Elektronika:
- Komputer P28 strojony przez dohcvtec.pl
- Dwie mapy (uzależnione od otwarcia przepustnicy):
*Pierwsza Vtec 5800 rpm do spokojnej i oszczędnej jazdy
*Druga Vtec 4200 rpm dla osiągów
- Bluetooth do wyświetlania parametrów silnika na smartfonie
- Shift light
Wnętrze:
- Zegary replika Spoon z inverterem (niestety trochę się odklejają)
- Dodatkowe wskaźniki ciśnienia doładowania i temperatury spalin STRI oraz temperatury oleju Depo
- Gałka zmiany biegów z Civic Type R
- Podłokietnik (razem z mieszkiem lewarka i ręcznego obszyty czarną skórą z czerwoną nicią
- Kierownica Momo z Type R
Nadwozie:
- Dokładki zderzaków tył i przód (niestety przednia ostatnio uległa uszkodzeniu- lewa strona widać na zdjęciu)
- Lampy tył Red White
- Lampy przednie przerobione na Bixenon - regulacja poziomu świecenia działa (profesjonalna przeróbka- wygląda jak oryginał)
- Spryskiwacze reflektorów
- Halogeny przód
- Grill przedni z trzema żeberkami, częściowo pomalowany w kolor
- Progi, lusterka pomalowane w kolor
- Białe migacze w błotnikach
Audio:
- Radio Pioneer
- Wygłuszenie przestrzeni pasażerskiej
- Tweetery w trójkątach lusterek
- Zabudowa głośników w drzwiach
Cena dotyczy auta na kołach zimowych oraz z seryjnymi fotelami.
Cena za kompletne auto jak na zdjęciach 18400 zł.
Tel. 600-623-176