Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 69,00 zł
- KABLE ZAPŁONOWE DO HONDA CIVIC IV,V,VI
- 77,60 zł z dostawą
- 54,99 zł
- HONDA CIVIC ACCORD IV V VI VII CEWKA ZAPŁONOWA
- 64,98 zł z dostawą
- 49,99 zł
- SILNICZEK NAWIEWU NAGRZEWNICY HONDA CIVIC VII 04-
- 59,98 zł z dostawą
Honda Civic EK4, VTi - Znakomita rajdówka (6758145708)
Parametry
- Rok produkcji
- 1997
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Szwajcaria
- Liczba miejsc
- 2
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 185
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Tuning
- Kolor
- Czarny
- Przebieg [km]
- 204980
- Pojemność silnika [cm3]
- 1595
Opis
Honda Civic EK4 1997 rok, przebieg: 204980 km, VIN: JHMEK43600S101317
Witam,
W związku z kłopotami ze zdrowiem, z dużym żalem sprzedaję mój samochód. Jest to przygotowana do sportu Honda Civic z 1997 roku (przedliftowa) oryginalna EK4, VTi (silnik B16a2) z limitowanej edycji Indy Racing, sprowadzona ze Szwajcarii w 2011 roku od pierwszego właściciela. W samochodzie lekko uszkodzona była tylna klapa i zderzak i było to jedyne zdarzenie (stłuczka, wypadek, szkoda parkingowa, powódź, wandalizm i przepięcie itp.) na tym samochodzie w 20 letniej eksploatacji. Przebieg jest oryginalny 204980 km. Posiadam prawdziwą, wypełnioną książkę serwisową, instrukcję, ulotki, trzy oryginalne kluczyki itp. Wszystko co było otrzymane w salonie z samochodem. Jestem jedynym jej właścicielem od czasu sprowadzenia (w całej 20 letniej historii 2 właścicieli).
Po sprowadzeniu samochód został najpierw doprowadzony do idealnego stanu oryginalnego (zrobione reperaturki nadkoli, wymienione wszystkie płyny, wszystkie gumy, wszystkie elementy zużyte, eksploatacyjne i co tylko było potrzeba. Wszystko zrobione na nowych częściach Hondy). Co ważne silnik w tym samochodzie nigdy nie był modyfikowany, nie był naprawiany, nie był otwierany, trzyma ciśnienie i absolutnie nie bierze grama oleju (co często słyszałem i czytałem, że Hondy z natury tak mają i lubią brać olej – nieprawda !!!).
Honda jest w stanie idealnym, myślę, że nie ma drugiej w takim stanie i tak dobrze przygotowanej do sportu na najlepszych, nowych i homologowanych częściach. Samochód przy sprawnym kierowcy absolutnie przygotowany do wygrywania klasy i ścisłej czołówki generalki. Samochód jest ubezpieczony, posiada ważne badanie techniczne a w związku z modyfikacjami jest zarejestrowany na 2 osoby - wszystko wbite w dowodzie rejestracyjnym.
Wszystkich zmian nie sposób tu wymienić a kwota modyfikacji, samochodu i części przekroczyła 100 tyś zł (jeśli ktoś by sobie życzył, mam zdjęcia, opisy i wyceny każdej ze zmian). Część modyfikacji w związku z moją przerwą nie zdążyła się doczekać poważnego jeżdżenia. Wszystko było wykonywane w SSG Garage – możliwość potwierdzenia stanu i faktu.
Modyfikacje karoserii i wnętrza:
· Karoseria oczyszczona, maksymalnie odelżona, bardzo dokładnie obspawana, z rozbudowaną klatką bezpieczeństwa z certyfikatem (zastrzały do kielichów, na każdym krzyżu wzmocnienie), w każdym wymaganym miejscu homologowana otulina Sparco.
· Wymieniona maska na lekką, zrobione zapinki. Na obu drzwiach Carbonowe boczki (prawdziwy carbon), szyberdach zdemontowany i zaślepiony Carbonową płytą, deska flokowana.
· Zrobiony wyłącznik prądu, wyłącznik ABS’u (można jeździć z ABS’em lub go wyłączyć).
· Kierownica Sportowa OMP z odsadzeniem, z przeniesionym klaksonem na deskę.
· Fotele Bimarco Expert z homologacją, mocowania foteli z homologacją OMP i Sabelt. Następnie mocowanie fotela kierowcy wymienione na regulowane przód/tył też homologowane).
· Pasy bezpieczeństwa 3” OMP z homologacją.
Modyfikacje zawieszenia, układu hamulcowego:
· Amortyzatory Bilstein B6 utwardzone w Zerkpolu + oryginalne sprężyny z Hondy Integry (nowe kupione w ASO Hondy).
· Regulowane wahacze przód i tył Skunk2.
· Kompletny zestaw poliurtetanów Energy Suspension.
· Tarcze hamulcowe sportowe Brembo ORO + klocki hamulcowe Ferrodo DS2500 + wymiana tylnych bębnów na tarcze hamulcowe. Przewody hamulcowe w oplocie stalowym.
· Zrobiona regeneracja zacisków hamulcowych oczyszczone i na nowo ocynkowane.
· Hydrauliczny hamulec ręczny – zachowany oryginalny układ krzyżowy, na dwóch pompach (zgodne z regulaminem każdej imprezy).
· Płyta ochronna pod silnikiem i skrzynią biegów (duraluminium 6mm) i pod bakiem paliwa (6mm).
Modyfikacje pozostałe:
· Kolektor wydechowy Mugen owinięty taśmą termiczną DEI Titanium.
· Układ wydechow 2,5” TwinLoop SSG ze sportowym katalizatorem.
· Kolektor ssący Skunk2 + Przepustnica 68mm Skunk2.
· Dolot Carbonowy Simota + Fujita + Hydroshield.
· Przegroda w misce olejowej.
· Szpera Quife + Krótsze przełożenie FD 4.923.
· Przejściówka OBD2 -> OBD1 i komputer OBD1 z obsługą Vtec’a + strojenie Crome.
· Sprzęgło CC STG 3 komplet.
· Chłodnica oleju Setrab 16-rzędowa.
· Mocniejsza chłodnica wody Mishimoto + nowy wiatrak.
Ponadto samochód po każdej imprezie przeglądany, wymieniany olej i wszystko sprawdzane - dokręcane. Waga samochodu to ok 1100 kg na lekkich felgach z połową baku i bez kierowcy. Moc bardzo bezpiecznie wystrojona na ok 185 KM bez jakichkolwiek modyfikacji silnika. Zrobiona procedura startu.
Zapraszam i polecam, każdy kto kupi ten samochód będzie w 100% zadowolony. Dodam tylko, że samochód nie nadaje się do codziennej jazdy na publicznych drogach aczkolwiek można, jest bardzo głośny w środku, bardzo twardy, pachnie w nim benzyną, a w związku z regulowanymi wahaczami ma bardzo duży promień skrętu i ciężko by zaparkować pod sklepem. Naprawdę z żalem sprzedaję.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego. Cena jaka mnie interesuje to 37000 zł do rozsądnej negocjacji.
Pozdrawiam,
Paweł
tel.: 698 664 144
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.