Na sprzedaż jeden z najszybszych ulicznych przednionapędowych samochodów w Polsce. Mocno doinwestowana i zmodyfikowana honda Civic/Crx pierwszej generacji. Samochód jest w moim posiadaniu od 3 lat. Na obecną chwilę to unikat pod względem stanu jak i modyfikacji. Wszędzie gdzie się pojawi wzbudza zachwyt i podziw pod względem wyglądu jak i mocy.
Pokrótce najważniejsze informacje:
- Pełna odbudowa blacharska (są zdjęcia), zero rdzy, 30 letni zdrowy youngtimer
- Swap na K24/K20 + kompresor ROTREXa - 352 KM przy 0,5 bar (wykres)
- 940kg z pełnym wnętrzem i klatką. Zważone i wbite w dowód.
- 12,54 na ¼ mili w sezonie 2016 bez trakcji.
- Silnik wbity w dowód.
- Przerejestrowany na 2 osobowy (zero problemów z klatką przy kontroli)
- Ubezpieczony, zarejestrowany, aktualny przegląd
- Samochód gotowy do jazdy bez wkładu finansowego
Specyfikacja:
Silnik: 2400cc
- Blok K24a3, głowica K20z4 RSP (z hondy civic type-r fn2)
- Pompa oleju K20
- Właki Brain Crower stg 2
- Spręzynki i talerzyki Skunk2
- custom Mounts
+ pełny zestaw TTS performance kit
- kompresor Rotrex C30-94
- TTS performance intake manifold
- custom orurowanie
- intercooler wykonany na zamówienie
- water mist na incercooler podłączony do zbiorniczka spryskiwaczy
- filtr i chodnica oleju do kompresora
- wtryski RC 750 cc
- K- tuned header + 2,5’’ wydech
- gruba chłodnica wykonana na zamówienie + wydajny wiatrak spala
Skrzynia biegów:
- zamach Competition clutch
- oem sprzęgło, mocniejszy docisk
- final drive FD 4,3 + szóstka 0,647 (idealna do podróżowania)
- lewarek zamontowany w oryginalnym miejscu
Zawieszenie:
- przód oem
- drążki skrętne 28 mm
- tracion bar – cheddas auto USA
- amortyzator tył Bilstein B8 + volgland – 30 mm
- energy suspension master kit,
- regulowany drążek panharda na tulejach poliuretanowych
- rozstaw śrub 4x114.3
- felgi Sprint Hart CP-f Dunlop Formula 15/6.5 et. 42
- Opony Yokohama advan AD08 195/50/15 dot. 2012 (potrzeba wymienić)
hamulce:
- pompa hamulcowa 15/16,
- swap pod tarcze 262mm z przodu,
- tył oem
body:
- Kolor NH0 Integra Type-r
- Pełna odbudowa od podstaw
- Kompletne seryjne wnętrze
- Półklatka bezpieczeństwa
- Pasy Sabelt
- Elektryczny szyberdach
- Elektryczne szyby
Elektornika:
- komputer PRC+ Hondata K pro
- UTCOMP- PRO - do monitorowania parametrów silnika
Istnieje możliwość sprzedaży bez silnika ewentualnie zamiana na inny sportowy samochód
tel 507 091 657