Auto w moim posiadaniu od ponad trzech lat.
Wczesniej jako Ej6 w wersji Pro-tec z silnikiem D16Y7 z przebiegiem 180 tyś km
W 2013 roku swap na B18C6 wykonany w TGR garage, silnik z Integry Type-R (udokumentowany przebieg 143 tys) orginalna ksiazka od integry zgodnosc nr silnika z ksiazką, bez wycieków zapoceń, nie bierze oleju. Przy obrotach rzędu 8-9 tyś „nie puszcza chmurki”. Teraz ok 180 tyś. Jest to seria bez żadnych modyfikacji berdzo zdrowa jednostka(jeszcze nie rozbierany) daje 100% mozliwości zwrotu kosztu dojazdu w przypadku stwierdzenia słabego silnika. Lekkie modyfikacje dają ponad 200KM (np. kolektor tri-y, wałki,program itp),
Po wymianie rozrządu, płynu 30 tyś km temu, wymiana swiec platynowych dedykowanych do tego silnika , wymiana oleju w skrzyni biegów i wiele innych rzeczy wymienianych na bieżąco.
Auto w bardzo dobrym stanie mechanicznie i wizualnie bez zarzutu.
Stan blacharsko-lakierniczy auta jak na swoje lata jest wyjątkowy. Lakier w perfekcyjnej kondycji: bez rdzy, bez korozji. Normalne slady uzytkowania-kreska ryska , odprysk itp.
Samochód stylizowany jest na sportową wersje EM1, która wychodziła na rynek USA.
Modyfikacje i wyposażenie auta.
- B18C6 niemal że ok 200 konna jednostka pochodząca z Integry dc2 Type-R. Niepowtarzalny dźwięk V-TEC-a przyspieszenie 0-100 ok 6.7 sek. W/g producenta
- Skrzynia S80 ITR DC2 - krótkie przełożenia
- Cały układ dolotowy, wiązka elek, półosie, komputer itd pochodzą z Intergy Type-R
- układ wydechowy: kolektor 4-2-1 , po całości przelotowy, wyspawany z kwasówki 2,5 cala. Rm sport i ostatni magnaflow
- ZAWIESZENIE: PRO TEC/FK, camber-y
- KOŁA: alufelgi DRAG WHEELS DR41 w rozmiarze 16x7 et: 40 – polerowane ranty.
- UKŁAD HAMULCOWY: swap 282/262 z wersji VTI ( tarcze i klocki, tarcze nacinane i nawiercane)
- klimatyzacja sprawna na 100%
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
-przód świateł ksenony na przetwornicach/lub seria
- ABS
- el. szyby
- el. lusterka
- el. szklany szyberdach
- zegary Spoon inglido + nawiewy
- rozpórka przednia-górna i tylna dolna
- zestaw camber (negatyw)
- długie stalowe czerwone nakrętki kół
- vtec solenoid cap
- oryginalne fotele EP3 z type r czerony srodek
- skórzana kierownica (wersja PRO TEC),
- skórzana gałka zmiany biegów z wersji VTI
- radio JVC (mp3, usb, itd), głośniki JVC
- dokładki przód EM1 style,
- dokładka tył EM1 style,
- grill EM1 + OEM logo Si,
- JDM Yellow Fogs,
- USDM front,
- Lampy tyle Si, USDM tył (4x postój), z obrysówkami po bokach
- blenda tablicy usa
- tablice wzór USDM,
- OEM chlapacze
- blenda na tylnej klapie tzn. "lip"
- emblemat „Si” na tylnej klapie
...i wiele wiele innych modyfikacji. Wszystkie zamiany mechaniczne i lakiernicze wykonane na wysokim poziomie.
Auto absolutnie nie wymaga wkładu finansowego. OC ważne i przegląd.
Wyjątkowo zadbane: regularnie myte, woskowane itd. Tankowany tylko paliwem Pb 98.
Koszty modyfikacji i zmian przewyższają proponowaną cenę więc proszę o wyrozumiałość. Jest możliwość kupna na felgach stalowych i oryginalnych fotelach. Cena ok 2000 tyś mniejsza.
Jest możliwośc kupna samego silnika( swapa kpl ze skrzynią itp.) możliwość wymiany z jednostką napędową D16Y7 kpl z doplatą. Szczególy do negocjacji. Negocjacje mozliwe na miejscu.
Polecam lekturę na temat motoru.
http://www.jdm-option.pl/blog/publikacja/49,Honda-Integra-Type-R---DC2-w-pigulce
Chcesz się wyróżnić zapraszam do kupna. Wiecej informacji udziele telefonicznie 665-276-003 lub jaszczult@wp.pl