Witam!
Po prawie 15 latach przyszedł czas na moja Hondę...
SPECYFIKACJA
Nadwozie:
Civic EJ6 Coupe 2001r
kolor oryginalny BP95 Electro Blue
Dokładka zderzaka przedniego oryginalna TSUNAMI (gumowa, nie jednorazowa)
Spoiler tylny ze stopem z Civic'a SI EM1
Silnik:
B18C6 DOHC Integra Type R z przebiegiem 100.000km
Silnik pochodzi z pięknej szwajcarskiej Integry w idealnym stanie.
Pozostał seryjny, zrobione jedynie strojenie komputera po założeniu układu dolotowo-wydechowego.
Dolot Karbonowy Password JDM z filtrem stożkowym FUJITA
Karbonowy Cooling Plate pod maską
Kolektor wydechowy GREDDY
Tłumik końcowy GREDDY EVO
Dwa tłumiki środkowe, całość z nierdzewki na przelocie 2,25''
Moc 210+KM
Zalany olejem syntetycznym Mobil 1 5w50
Skrzynia:
Przełożenia skrzyni z Integry Type R wraz z przełożeniem głównym 4,7 i szperą.
Nowe sprzęgło oryginalne Honda ITR.
Poliuretanowe gumy drążka
Skrzynia zalana oryginalnym olejem Honda MTF
Zawieszenie:
KONI 1130 , regulacja twardości i wysokości
Poliuretanowe tuleje wahaczy i stabilizatorów
Nowe sworznie oryginalne Honda
Stabilizatory przód i tył ( z przodu grubszy, z tylu civic VTI)
Rozpórka przednia Karbonowa CUSCO
Tylna rozpórka ASR + BEAKS
Felgi ENKEI OR52 4x100 i 4x114,3
(2 sztuki pomalowane na kolor żółta limonka)
Kute nakrętki kół D1SPEC
Hamulce:
Przód tarcze 282mm, zaciski Honda Prelude VTI zakupione w idealnym stanie, jak nowe.
Tył tarcze 242 Civic VTI
Przewody hamulcowe GOODRIDGE w metalowym oplocie
Zalane jakimś sportowym płynem..
Wnętrze:
Fotele RECARO czerwone z Integry Type R
Kierownica civic Type R EP3
Gałka zmiany biegów SKUNK2 + mieszek oryginalny Honda Type R z czerwona nitką.
Zegary replika SPOON SPORTS z Illuminacją
Boczki i podłokietnik obszyte alcantarą z czerwoną nicią
Podświetlenie panelu środkowego illuminator
Tylna kanapa obszyta alcantarą.
Nowe oryginalne dywaniki Honda.
Nakładki na pedały MUGEN.
Historia:
Samochód kupiłem w 2004 roku z przebiegiem 40.000km
Szósta generacja civica w nadwoziu Coupe była wtedy niezwykle trudna do znalezienia, ale w końcu udało się znaleźć wyjątkowy egzemplarz z 2001r (ostatni poliftowy!) w idealnym stanie i najlepszym według mnie kolorze Electro Blue.
Cały czas samochód był utrzymywany w idealnym stanie i doinwestowywany.
Modyfikacje objęły całe auto od silnika po wnętrze, pochłonęły sporo czasu, pieniędzy i trwały cały ten okres aż do teraz.
W tej chwili, technicznie, jest to w zasadzie bliźniak Integry Type R , za to w stanie, w jakim Integre ciężko znaleźć!
Według mnie jest to bardziej nietuzinkowe auto niż ITR (poza tym wyzwaniem może być znalezienie Integry w przyzwoitym stanie, a z przebiegiem 100.000km to już pewnie niemożliwe)
Auto przez cały okres garażowane.
Od października do kwietnia zamykane w garażu, nigdy nie jeżdżone zimą! Traktowane jako sezonowe.
Zrobiona konserwacja całego podwozia , nadkoli , drzwi.
Auta jestem pewien w 100%.
Oddam w dobre ręce......
tel. 504 008 746
pozdrawiam