Dzień dobry,
do sprzedania mam Hondę Civic EK3 z 1996 roku (przedlift). Auto miało pierwotnie silnik d15z6. Na wiosnę 2016r został wstawiony silnik d16z5, SWAP przeszedł odpowiednie badanie techniczne w okręgowej stacji kontroli, został wbity w dowód, więc wszystko zgodnie z prawem i ubezpieczeniem.
W aucie zostały wykonane następujące modyfikacje:
Silnik i napęd:
- Turbo TD04HL-19T (Zregenerowana, wymieniony cały rdzeń, roztoczona muszla i większe koło kompresji), na co dzień doładowanie ustawione na 1,3bar (wystrojone do 1,5bar więc można trochę podkręcić)
- Kute tłoki(CP) i korbowody (eagle)
- Panewki główne i korbowodowe ACL race
- Szpilki głowicy i śruby korbowodów ARP
- Kolektor żeliwny (podobno stalowe barany choć wizualnie robią wrażenie, lubią pękać więc wybór padł na odlew)
- Wtryskiwacze 550cc z Subaru STI
- Pompa deatschwerks 255l/h (podobno lepsza od warblo)
- Sprzęgło wzmocnione exedy (bardzo dobrze się sprawdza)
- Krótka skrzynia s20
- Regulator ciśnienia doładowania proprefekt
- Downpipe 3” z redukcją do 2,25”
- Wydech przelotowy 2,25” na 3 tłumikach
- Komputer p28 i strojenie crome odcięcie 7200rpm, procedura startu 4000rpm
Zawieszenie, hamulce i nadwozie:
- Amortyzatory kayaba AGX z regulacją twardości
- Sprężyny eibach pro-kit
- Hamulce przód 282mm zacisk 2-tłoczkowy z Accorda Type-R z jarzmem z Integry Type-R żeby podeszły pod tarcze 282mm (w Accordzie były 300mm)
- Hamulce tył 260mm z areodecka
- Pompa hamulcowa 1 cal z większym serwem
- Tuleje poliuretanowe z tyłu wszystkie, z przodu część, te które nie są wrzucone dodaje bo kupowałem komplet na całe auto.
- Stabilizatory: przód Civic Type-R EK4 26mm, tył M2 motorsport 19mm
- Rozpórki: przód 3-punktowa staffa, tył X-bar Staffa, tył dół M2 motorsport
- Opony przód federal RSR-595, tył profil semi slick mieszanka średnia docięte od wewnętrznej żeby na deszczu nie było dramatu.
Wnętrze:
- Fotel kierowcy mirco st, pasażer CRX II
- Pasy kopie Takata
- Kierownica S2000
Auto zostało przemalowane na kolor trophy blue z palety Rover’a, nie jest to profesjonalna robota ale nie jest to show car. Blachy są zdrowe, jeden przedni błotnik jest średniejszy, ale na szczęście to wymienny element więc nie ma tragedii. Jedno tylne nadkole zostało wgniecone, wszystko jest zabezpieczone novolem protect 360, naprawione zostało niestety szpachlą, pod spodem jest jednak zdrowa blacha więc można to zedrzeć i zrobić jak należy. Do auta posiadam i jeśli ktoś będzie chciał to dodaję seryjny środek i klimę która została zdjęta. Jeszcze pojawił się problem z kostką w drzwiach kierowcy i niestety nie działa szyba. W razie pytań proszę dzwonić tel. 668 619 766