Witam, mam na sprzedaż hondę civic 96r. z silnikiem 1.8 225 KM 201 Nm. VTEC Dwa wałki B seria (B18C6) + S80 4.7 Szpera. Auto mam od 2009r. Zakupiłem ją jako seryjne od księgowej. Przez ostatnie lata wiele z serii nie zostało łącznie z nowym lakierem. Od wizyty u lakiernika garażowane całorocznie, zimą nie jeżdżone. Deszczowej pogody prawie nie widziało. Dawcą silnika była Honda Integra DC2 TypeR. Silnik został wyremontowany w profesjonalnym warsztacie samochodowym oraz poskładany i wystrojony nie aby wycisnąc z niej wszystkie soki ale żeby zachować równowagę pomiędzy mocą a zmęczeniem jednostki więc można by wystroić auto na więcej koników. Blok silnika i podzespoły odświeżone i pomalowane farbą do silników. Budowałem z niej rajdówkę na tor wyścigowy na Track Day's. W końcu jak już ją skończyłem przygoda z budowaniem rajdówki musi się skończyć. Chętnie bym sobie ją zatrzymał bo to moje oczko w głowie ale nie mam kompletnie na nią już czasu. Na codzień jeżdżę drugim autem. Na zabawę na torze też nie mam czasu więc może komuś innemu sprawi radość z jazdy na codzień na zlotach lub zawodach. OC ważne do września 2018, przegląd do listopada 2018. Co ważne od wsadzenia nowego silnika auto nie miało okazji wyjazdu na imprezy zawody etc. ani nie było katowane na ulicy jak większość z tych aut. Pod swap silnika zakupione zostały: łapa od strony skrzyni oraz od strony rozrządu OEM hondy do B serii. Stan silnika kondycyjnie BDB nie dymi nie pali oleju, odpala na dotyk. Od wymiany oleju do wymiany nie ma potrzeby nic dolewać. Przez mrozy tej zimy akumulator Yuasa padł kompletnie więc jest zakupiony nowy akumulator wraz z gwarancją. Z uwagi na to że zamierzałem jeździć po torze została zamontowana chłodnica oleju z podstawką zawierająca termostat. Dodatkowo jest 5 wskaźników w desce rozdeilczej m.in. Wskaźnik temp oleju peak, ciśnienia oleju peak, temp płynu chłodniczego peak + Shift light z wmontowanym w deskę regulatorem obrotów. Auto posiada procedurę startu oraz wystrojona mapę dostosowaną pod bierzące parametry silnika układu dolotowego oraz wydechowego.
Wizualnie: Dodany spoiler z tyłu + progi (demontowane tak samo jak seryjne) + przedni zderzak wygładzony + zderzak tył z polifta + dokładka przód z PU zamówiona na eBay + dokładka tył nie żadne włókno szklane tylko ABS. Lampy przód zmienione na nowe z soczewkami + lampy tył nowe USDM look zachowując przy tym światło przeciwmgielne + kierunkowskazy boczne w błotnikach białe szkło + żarówki kierunkowskazy pomarańczowe z powkłoką chromu. Tylna klapa pozbawiona wycieraczki, oklejona folią carbon 3d. Wewnątrz zamontowane nakładki zegarów tarcze indiglo. W kolejnym etapie miał zostać dodany przycisk Engine Start (zakupiony jako nowy OEM do hondy S2000 ale nie został zamontowany). Nie oszczedzałem na niej kasy. Dla prawdziwego pasjonata i zapaleńca hondy moge taki przycisk oraz dwie repliki japońskich tablic rejestracyjnych dorzucić gratis.
Autko może być dla kogoś ciekawą opcją na nowy sezon lub projektem pod dalszą rozbudowę np. o klatkę bezpieczeństwa.Zdjęcia robione w ostrym słońcu, wyprzedzając pytanie w sprawie tylnej klapy, była odryglowana niedomknięta na zdjęciach.Dla zainteresowanego jazdą zimą mam zestaw alufelg OEM z MB6 z oponami zimowymi za dopłatą.
Zrobiona pełna geometria w profesjonalnym zakładzie.
Auto jeździ od dawna bez żadnych problemów, bezawaryjnie lepiej niż moje dużo nowsze drugie auto diesel. Zadbane bez ognisk korozji oraz wycieków płynów. Jeździ prosto nic nie bije nic nie stuka. Więcej sczegółów odnosnie modyfikacji, specyfikacji silnika czy wglądu na wykres z hamowni, aktualnych kątów nachylenia kół, momentu odcięcia zapłonu itp. przy oględzinach auta.
Kilka podstawowych już danych technicznych nie zmieści się na tym portalu ze wzgledu na ograniczona ilosc znakow wiec załanczam je w galerii
.... a coś trzeba wymienić??? Wycieraczki przedniej szyby oraz może dywanik od strony kierowcy. To Tyle.
Nr kontaktowy 785 858 855.