Sprzedam moje prywatne auto jakim jest Honda Accord Tourer VII gen. Auto wyprodukowane pod koniec 2004r, 1 rejestracja 2005r marzec. Auto pochodzi z Polskiego Salonu z Warszawy i jest do zweryfikowania w salonie Hondy, kupione od 2 właściciela. Kupiłem to auto z forum od gościa który miał już w swoim życiu wiele Hond i gwarantował mi jej stan i przebieg i wszystko się zgadzało; autko warte uwagi. Auto jest mocno doinwestowane, wiele rzeczy jest nowych. Nie jest to auto od handlarza z przeszłością wypadkową, z przekręconym licznikiem, po zalaniu, klepaniu, spawaniu. Cena jest adekwatna do stanu, jeśli ktoś chce kupić takiego accorda za 17 tys to śmiało
Auto posiadam od 6 miesięcy,
ogólnie wymieniane w nim było wszystko na czas – Sprzedaje bo mojej rodzinie nie przypoadło do gustu a chciałem kupić coś czym oni też by chcieli jeździć a do tego straciłem prace i musze poukładać swoje sprawy a nie chce żeby auto stało przez zimę bo nie mam ani zimowych opon ani aktualnie pieniędzy ale mimo to auto jest bardzo dobrze utrzymane choć wiadomo nie jest nowe.
Do wymiany były klocki wiec kupiłem klocki firmy ate i je wymieniłem (aktualnie maja przejechane jakos 2000 km)
Nowe amortyzatory przód i tył oryginalne Honda,
gumy stabilizatora przód, tył,
nowe końcówki drążków,
nowe łączniki,
nowe sworznie,
wszystko robione na wiosnę w tym roku na markowych częściach a nie najtańszych struclach,
nowa chłodnica klimy z osuszaczem, klima nabita i odgrzybiona w sierpniu wiec chłodzi zawodowo,
auto jest sztywne, nic nie szumi, nie ma świstów wiatru na uszczelkach, nie huczą łożyska, nie szumią opony, tył wyciszyłem matami butylowymi 2mm i pianką kauczukową 6mm, w aucie jest cichutko, przednie drzwi też są wyłuszone
elektryka – po zakupie robiłem spryskiwacze, bo się skończyły, naprawiłem cos co poprzedniemu właścicielowi przestało działać czyli wewnętrzne oświetlenie łącznie z doświetleniem nóg kierowcy i pasażera(LED).Ostatnią kwestią jest akumulator (jest do wymiany), alternator w 100% sprawny.
Wymieniłem też tylne tłoczki zacisków, gumki, uszczelniacze, oringi.
Silnik suchy bez wycieków, oleju nie bierze i to gwarantuje a to fenomen wśród Hond, olej zmieniany 15 tys km temu i przy oględzinach pokaże jego kolor nadal przejrzysty i złocisty.
Gaz to świetna instalacja a.e.b. z wtryskami barracuda, zero błędów, checków, szarpań, nic kompletnie się nie dzieje z instalacją.
W środku słychać delikatny świst( jest to praca alternatora przenoszona przez wzmacniacz na góśnik, po wymianie akumulatora ten małó uciążliwy dźwięk ustanie, gdyż sprawdzałem na i9nnym akumulatorze), fotele nie przetarte ale jakieś tam ślady używania mają.
Podłoga w idealnym stanie, zakonserwowana, 2 razy w roku odświeżana, wyciszony bagażnik, nadkola, cała podłoga z tyłu, zaciski, tarcze, osłony, wszystko jest odświeżane i w idealnym stanie.
Auto jest bezwypadkowe, można śmiało sprawdzać go miernikiem lakieru, wymienione odbłyśniki reflektorów- światła kosa, fotele nie są porwane, zniszczone, auto jest mechanicznie zrobione na tip top. Zawory regulowane co 30 tys km, silnik nie wykazuje zużycia. Wszystko jest w idealnym stanie. Magiel, przeguby, wszystkie części mechaniczne są w bardzo dobrym stanie.
Wyposażenie:
- 6 x airbag,
- abs,
- 4 el. szyby,
- el. lusterka podgrzewane
- podgrzewane dysze spryskiwaczy,
- skórzana, multifuncyjna kierownica z polifta i gałka zmiany biegów,
- premium sound system ze zmieniarką 6CD, 7 głośników z subbasem,
- halogeny przód,
- pakiet stylistyczny TYPE S,
- kierownica regulowana w 2 płaszczyznach,
- podświetlenie nóg przód,
- climatronic 2 strefowy w pełni sprawny
- hak,
- jasne beżowe wnętrze
- xenon,- założony był chiński zestaw bardzo wydajny ale założyłem żarówki zwykłe - u mnie z niebieskimi problemu nie ma ale w innym mieście różnie bywa
- spryskiwacze reflektorów
- filtr powietrze k&n,
- instalacja a.e.b wtryski barracuda, zakładane w zakładzie polecanym na LPG forum Neptun Gaz Koszalin - przez 2 lata zero problemów.
- 2 letni akumulator centra +(aktualnie)
- felgi pakietu type s 17 Penta opony w bardzo dobrym stanie, jedna felga brzydsza ale w pełni sprawna i prosta
ROK: 2004, rej. 2005 marzec
MODEL: CM1
SILNIK: 2.0 K20A6
UKŁAD DOLOTOWY: wkładka K&N
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria, czujniki parkowania tył,
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: standard
UKŁAD HAMULCOWY: seria, 300mm przód ze Sporta, tył Zimmerman klocki ATE
BODY-KIT: pakiet TYPE S
ŚRODEK: jasny zadbany materiał
CAR-AUDIO: Obecnie założone fabryczne PSS ze zmieniarką 6CD
KOŁA: lato - 215/50/ R17 felgi Honda Enkei PENTA opony Hankood Ventus Prime 2 oraz tył Goodyear efficientgrip (zimowek jak mówiłem wcześniej niestety nie posiadam)
MOC: seria
Wiadomo auto nie jest nowe, po zakupie wyjęta była przednia szyba gdyż przy dachu przeciekała woda, wszystko zostało wyczysczone i zabezpieczone w profesjonalnym zakładzie - zero przecieków. Na błotniku tył przy łączeniu ze zderzakiem lekkie przetarcie ok 5 cm - zabezpieczone i nie dzieje się z tym nic. Maska jak to zawsze ma lekkie odpryski ale nie ma rdzy czy czegokolwiek takiego. Lakier w bardzo ładnym stanie, błyszczy się pięknie metalickiem, nie ma przebarwień, wyblaknięć czy innych rzeczy, ewentualnie tylna dokładka może być przemalowana ale nie ma mowy o uszkodzeniach, auto mierzone miernikiem lakieru i wszystko się zgadza 80-110 mikronów.
Przebieg 269 tys. km w tym niecałe 40 tys na gazie. Auto ma 11 lat więc wychodzi ok 23 tys km rocznie i tyle też ja robiłem, kupione z przebiegiem 266 tys. Natomiast wiem, i Wy też wiecie, że auta nie kupuje się przebiegiem a stanem technicznym a za ten gwarantuje.
Polecam serdecznie ! Czytam po zakupach na aukcjach co musicie robić przy autach - a to magiel a to klima a to kompresor a to silnik się skończył, przeguby, sworznie, tnie opony czy inne cuda.... u mnie tego nie ma, auto jest opisane jak najbardziej mogłem je opisać i wszystkie rzeczy, które miały być wymienione zostały zrobione. Jedyne czego nie zdążyłem to dolne tuleje wahacza z przodu - 200 zł z wymianą ale nie mam czasu tego robić niestety. Opisuje auto uczciwie, żeby nie było niespodzianek, śmiało można przyjechać z drugiego końca Polski i gwarantuje, że się nie zawiedziecie aczkolwiek mówię nie jest to nowe auto !
Cena jest stosunkowo niska jak za wkład, który został włożony aby auto tak dobrze wyglądało i było tak utrzymane.
Cena Do Negocjacji : 22500 PLN
Wiecej informacji udziele przez telefon.
kontakt 721-595-761.