ZDJĘCIA: https://tufotki.pl/FRotn
Jestem drugim właścicielem (od 2013) w kraju (pojazd sprowadzony z niemiec w 2011r od pierwszego właściciela), trzecim w ogóle.
Hondę kupiłem dokładnie taką jak na zdjęciach, nie przerabiałem w niej niczego bo nie miałem potrzeby. Poprzedni właściciel nie oszczędzał na niej - ściągnął dokładki ze stanów za nie małe pieniądze, polakierował cały samochód w orginalnym kolorze, zamontował sprzęgło "Exedy sport" za 1500pln. Stoi na obniżonych, sportowych sprężynach (przyjechał tak z niemiec) - jednak na tyle aby nie ocierać o każdą "hopkę", aczkolwiek pod większe krawężniki należy podjeżdzać tyłem. . Wstawiony został także układ wydechowy z podwójnymi tłumikami końcowymi (chyba z wersji 3.0).
W moim odczuciu nie ma tutaj mowy o wieś tuningu, a zmiany wprowadzone przez poprzedniego właściciela są zrobione ze smakiem i pasują do tego modelu podkreślając jego sportową, wyjątkową sylwetkę. Używany był jako drugi/trzeci samochód tylko na lato, i garażowany poza nim - przez poprzedniego właściciela oraz przezemnie.
Pojazd w stanie dobrym technicznym oraz wizualnym, aczkolwiek do kilku poprawek lakierniczych. Pojawiają się ogniska rdzy przy nadkolach, dokładka przedniego zderzaka pęknięta (należy skleić i polakierować).
Przebieg 228 tysięcy jest autentyczny, ja zrobiłem nim tylko 31 tyś kilometów w 5 lat (sezony). Nie miałem żadnych poważnych problemów z tym pojazdem.
Rozrząd wymieniany po kupnie przy 197 tyś km, więc należałoby go już wymienić.
Olej wymieniany przy 222 tyś km
Full opcja - czyli skórzana tapicerka w dobrym stanie, elektryczne szyby, automatyczna klimatyzacja, szyberdach, elektrycznie ustawiane (podgrzewane) siedzenia - wszystko sprawne.
Niestety miałem nim jedną małą przycierkę parkinkową z prawej strony na drzwiach co widać na załączonym zdjęciu.
Felgi jak widać na zdjęciu nieco odrapane na rantach - do idealnego wyglądu nimi także wypadałoby się zająć.
05.2017 zrobiony został serwis zapłonu:
- nowy palec i kopułka rozdzielacza zapłonu, wymiana świec oraz przewodów
Uzupełniony czynnik, odgrzybiona klimatyzacja i wymienione filtry w czerwcu tego roku.
Centralny zamek z prawej strony nie działa - padł silniczek który został wymontowany - można zobaczyć go na zdjęciu. Sprawa groszowa ale nie mam na nią czasu.
Filmik do posłuchania silnika: https://www.youtube.com/watch?v=2XRsIZ-r59s
Nr VIN: 1HGCG4160WA600603
Opłacony do 06.2019
Nigdy nie widział gazu.
Sprzedaję bez uśmiechu, ponieważ jest to jedyna rzecz materialna do której mam sentyment. Gdyby nie moja obecna sytuacja finansowa, to zostawiłbym go na stare lata. Ten model zdecydowanie będzie klasykiem. Zostało mu 5 lat do zakwalifikowania jako "samochód zabytkowy". Jest to dobry egzemplaż, żeby zrobić z niego zacnego youngtimera.