Auto prywatne, bardzo zadbane. Żaden element nie był malowany, wszystkie szyby oryginalne. Jest to ostatni wypust przedliftowy (grudzień 2000r) już z AIRBAG w fotelach.
Autko z przebiegiem 190 000 km. Stan wskazuje na faktyczny przebieg. Poprzedni właściciel pracował w niemieckim serwsie hondy także auto było we właściwych rękach. Swiadczą o tym chociażby zabezpieczone przed korozją przewody hamulcowe i paliwowe.
Kilka rzeczy które zrobiłem po zakupie przy 160 000km:
- kompletny rozrząd na najlepszych dostępnych częściach 161 500km
- instalacja gazowa KME (barracuda 130, GOLD GT) strojenie Krzysiek Muzyczka - Warszawa, nie ma różnicy PB/LPG (spalanie miasto 15l gazu) 161 850km
- wydech z kwasówki MAR TEC + katalizator AWG 200 CPSI (bardzo "grzeczny" jeżeli chodzi o dB) 172 500km
- kopułka/palec/przewody NGK 173 000km
- sworznie dolne przód 555 obie strony + prawe łożysko koła SKF 177 000km
- zawieszenie gwintowane 12/8 ISC SPORT + wahacze regulowane tył 182 000km
- hamulce: przód 320mm Rotinger (nacinane) + EBC GREEN
tył 305mm komplet TRW 184 000km
- 18" nowe felgi wraz z nowymi oponami FULDA SportControl 2 225/40R18 92Y XL FP sa po przebiegu może 500km.
Oprócz tych rzeczy bieżący serwis: zawory co 20 000km + uszczelki głowic i świec, olej w automatycznej skrzyni statycznie 3 litry co 20 000km tylko OEM HONDA, filtry kabinowe.
Auto nie jeździ zimą, trzymane w ogrzewanym garażu.
Zawieszenie gwintowane z regulacją twardosci + 18" dają naprawdę spory komfort podróżowania.
Hamulce to bardzo duży minus tego auta. Są po prostu za słabe to tej masy i do możliwości 3.0 napędu. Dlatego na przód wpadł duży zacisk z Accord TypeS, a tył 305mm pochodzi z hondy CRV. W końcu auto zaczęło hamować tak jak powinno, a nawet lepiej.
Skrzynia biegów pracuje bardzo poprawnie, nie szarpie, nie przeciąga. NIe traktuję tego auta jak wyścigówki dlatego cały napęd jest w dobrej kondycji. Poduszki silnika i skrzyni nie dają oznak że ich czas się kończy.
Smaczek w postaci owiewki szybra. Jest to element dedykowany do COUPE, nie pochodzi z innego nadwozia Hondy
Brak jakichkolwiek śladów korozji. Jak wspomniałem żaden element nie był malowany, więc nie ma szans żebym jakąkolwiek rdzę chciał ukryć.
Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej.
OC kwiecień/przegląd techniczny nie pamiętam, ale na pewno druga połowa roku.
Cena nie jest niska, więc zanim ją skomentujesz przyjedź i obejrzyj ten konkretny egzemplarz.