Przedmiotem sprzedaży jest samochód:
Honda Accord 2,0 VTEC 150 km
Auto zostało kupione przez pierwszego właściciela Nowe w salonie Hondy w Polsce w 2002 r. Rok produkcji: 2000. Jestem jego trzecim właścicielem, tak naprawdę drugim bo wcześniej auto było od 2008 roku ojca. Wszystko w karcie pojazdu.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
· Klimatyzacja
· 4 poduszki powietrzne
· centralny zamek
· 4 elektryczne szyby
· ABS + rozdział siły hamowania.
· Wspomaganie kierownicy
· Elektryczne lusterka
· Immobilizer
· Lakier metallic
ZABEZPIECZENIA:
· alarm „PRESTIGE” zamontowany w salonie Hondy.
Zgrabny pilot do sterowania przy kluczykach.
· Dodatkowa opcja:Antynapad z odcięciem zapłonu!!!
· Śruby zabezpieczające do felg aluminiowych.
· 2 kluczyki z immobiliserem.
· możliwość złożenia mechanicznie lusterek
· suboofer + wzmacniacz + osprzęt.
·
TUNING:
Modyfikacje, które w nim są przemyślane i wykonane na porządnych podzespołach. Przeprowadzony został w nim przede wszystkim tzw. tuning optyczny.
Podstawową zaletą tak wyróżniającego się auta jest to, że złodziej go nie ukradnie!
Tuning mechaniczny silnika: BRAK !!!
Silnik jest taki jak go fabryka stworzyła, bo wiem jak tuning wpływa na żywotność silnika, więc nie ryzykowałem, mając na uwadze, że długo będę miał to auto. W silniku nic nie było tuningowane!!! Fabryczna moc jest wystarczająca do dynamicznej jazdy.
Moc została zwiększona nieznacznie jedynie poprzez nowy układ dolotowy powietrza i układ wydechowy oraz magnetyzery.
Niewielkim zmianom uległo zawieszenie. Zostało obniżone o 3 cm i lekko utwardzone. Wciąż jeździ się nim jak limuzyną – nie jest wcale za twarde. W zakrętach jednak trzyma się dużo lepiej, a przy hamowaniu nie ma efektu tzw. „nurkowania”. To była bardzo dobra modyfikacja.
Dzięki skórzanej kierownicy, efektownej, gałce zmiany biegów, autem jeździ się bardzo przyjemnie. Miejsca, w których mamy bezpośredni kontakt fizyczny z autem są miłe w dotyku, stabilne, pewne.
- W lampach są stroboskopy.
- Aluminiowe wycieraczki na podłodze i progi dopełniają efektu.
Szyby są przyciemnione firmową folią. Mam certyfikat o instalacji folii samochodowej przez pierwszego włascicela. Widoczność ze środka jest bardzo dobra. Auto w lato nie nagrzewa się tak jak przed instalacją folii. Można zostawiać w nim cenne rzeczy i nie rzucają się w oczy. Boczne słońce nie razi kierowcy.
Ospoilerowanie auta jest zrobione w taki sposób, aby auto miało w dalszym ciągu swoje walory użytkowe, tylny zderzak od Mitsubishi Lancera. W tylny zderzak zostały wkomponowane 2 podwójne oryginalne tłumiki firmy Remus, które nadają autu pięknego sportowego dźwięku we wnętrzu słychać cudowny pomruk gdy samochód wchodzi na obroty i załącza się V-Tec. Dodatkowo została zrobiona tylna klapa, a rejestracja powędrowała na zderzak i uzyskała dodatkowe podświetlenie. efekt widać na zdjęciach. Auto zostało docenione przez 2 polskie gazety tuningowe, gdzie uzyskało bardzo pozytywne opinie.
CAR AUDIO:
Hondę przez poprzedniego właściciela przygotowana była do startu w zawodach car audio. Są możliwości regulacji. Jest dużo basu, lecz średnich i wysokich tonów również nie brakuje.
Wykaz modyfikacji przedstawia poniższe zestawienie:
Pod maską: Dedykowana instalacja sekwencyjnego, stożkowy filtr powietrza, Rura dolotowa powietrza ze stali nierdzewnej, Magnetyzery, Stroboskopy w lampach przednich. Zewnątrz: Dywaniki z blachy aluminiowej ryflowanej. Progi wewnętrzne z blachy aluminiowej ryflowanej. Srebrne elementy wnętrza. Sportowa gałka zmiany biegów. Skórzane obszycie kierownicy. Aluminiowo - gumowe nakładki na pedały. Oryginalny podłokietnik ze schowkiem. Przyciemnienie 3 szyb - wraz z certyfikatem. Na zewnątrz: Zaspawanie klapy bagażnika i polakierowanie ("czysta klapa"). Wstawienie w grill aluminiowej siatki. Nakładki na progi z BMW. Dokładka do tylnego zderzaka od mitsubishi lancer. Oprawki oświetlenia tablicy rejestracyjnej w tylnym zderzaku. Lakierowanie lamp tylnych transparentnym lakierem. Dwa podwójne tłumiki REMUS1. Lusterka i klamki w kolorze nadwozia. Felgi aluminiowe i zawieszenie: Sprężyny zawieszenia i amortyzatory H&R (- 30 mm) Felgi aluminiowe RONAL LZ z oponami. Zabezpieczenia: Autoalarm PRESTIGE750. Dodatkowy moduł "antynapad" (Nie podłączony) Śruby antykradzieżowe do felg aluminiowych - OZ Racing. CarAudio: Radio SONY MP3, Wzmacniacz Signat ROM, Kondensator elektroniczny, Zestaw głośników trójdrożnych odseparowanych MB Quart900, Obudowa subwoofera z głośnikiem basowym Magnat. Panele go głośników wysokotonowych w słupkach.
Pojazd stał przez ostatnie dwa lata, ze względu na to że jestem skoszarowany w Szkole Pożarniczej. Widać to po datach przeglądu. (Prawei dwuletnia przerwa w dowodzie rejestracyjnym). Przegląd ważny do 22.02.2020. Ubezpieczenie ważne długo ponad pół roku.
Rozrząd zrobiony przy przebiegu trochę ponad 100 000km.
Nie mam nic do ukrycia, przedstawiam VIN samochodu: SHHCG9540YUO32918
Do zatroszczenia się przy samochodzie:
- Auto odpalone po dłuższej przerwie pokazało błąd grzałki sondy lambda pierwszej w kolektorze.
- Prawe drzwi pasażera centralny zamek i opuszczanie szyby nie reaguje. (Wiązka kabli lub wtyczka nie łączy).
- W samochodzie znajduje się sekwencyjna instalacja gazowa. Wlew gazu w klapce. W samochodzie znajduje się instalacja gazu sekwencyjnego. Duża, 50-cio litrowa butla w miejscu po kole zapasowym. Zużycie gazu przy rozsądnej jeździe nie przekraczało 10l. Nie używana od dłuższego czasu. Sterownik odmówił posłuszeństwa, ostatnio został zakupiony trzeba wymienić.
- Mogę dorzucić drugi komplet kół zimowych na alufelgach.
- W tym miesiącu założone nowe klocki hamulcowe do przodu - firmowe Delphi.
Ogólny stan samochodu jest dobry. Nikt nigdy nie zapalił nawet jednego papierosa w tym samochodzie. Stan licznika: 151 260 km. Dokumentacja (książka gwarancyjna, karta pojazdu, firmowa instrukcja obsługi, faktura zakupu z salonu, drugi kluczyk)
Auto do obejrzenia w Krakowie, w pobliżu budynku SA Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. (Kontakt telefoniczny 696 796 290 (Adrian).