Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 349,00 zł
- HONDA ACCORD VII 2.4 I-VTEC PRZEPUSTNICA
- 374 zł z dostawą
- 99,00 zł
- HONDA ACCORD VIII 2.2I-DTEC PÓŁOŚ
- 124 zł z dostawą
- 200,00 zł
- LEWAREK ZMIANY BIEGÓW HONDA ACCORD VII 2,4 IVTEC
- 218 zł z dostawą
Honda Accord 2.4 iVTEC Executive (5861906530)
Parametry
- Rok produkcji
- 2008
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Stany Zjednoczone
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Klimatyzacja dwustrefowa, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Zmieniarka CD
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
- Nadwozie
- Sedan/Limuzyna
- Moc [KM]
- 190
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 110000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2400
Opis
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych.
Już jakiś czas temu zrodziła się myśl zamiany Hondy na coś większego, rzekłbym suwowatego. Teraz pragnienia są już wyklarowane i nadszedł czas na rozstanie.
Samochód został przywieziony przez mego znajomego jako mienie przesiedleńcze ze Stanów. Wyprodukowany w połowie marca 2008 r. do polski przypłynął jesienią, zaś pierwsza rejestracja przypada na listopad 2008 r.
Jednostka napędowa to rzędowy, czterocylindrowiec o pojemności 2.4 litra.
Osiąga 190 KM, dzięki którym niepozornie wyglądającemu sedanowi wyrastają diabelskie rogi.
Silnik wolnossący, a co za tym idzie, groźnemu warkotowi wkręcających się wysokich obrotów nie towarzyszy popiskiwanie turbiny, budzące litość kierowcy odruchowo ściągającego nogę z gazu. Potencjalnemu nabywcy pomoże szerzej otworzyć oczy idealnie zestrojona automatyczna skrzynia biegów. Utarta opinia o ospałości automatów ma się nijak do sportowych zapędów tego modelu. Dla tych którzy lubią zapach palonej gumy Honda zamontowała przycisk VSA, za pomocą którego będą mogli odłączyć system stabilizujący.
Mnie tego typu atrakcje nie były potrzebne. Jest to nasz czwarty samochód, w którym raczej rozkoszowałem się luksusowym wyposażeniem podczas dalekich wakacyjnych wyjazdów, tudzież bardziej reprezentacyjnych delegacji; ciężkie buty zostawiając na ewentualność zabawy sportowymi wozami.
Do jazdy na co dzień używamy mniejszych samochodów lub dostawczaka, wynikiem tego jest niewielki przebieg (110kkm) wygenerowany podczas podróży autostradami, zatem nie ma mowy o grzaniu się w korkach, czy kolebaniu po dziurawych ulicach.
Bardzo lubiłem udogodnienia takie jak tempomat pozwalający odprężyć kończyny na autostradzie, automat uwalniający lewą nogę od konieczności pedałowania przy każdej zmianie biegów, czy podgrzewane fotele w oka mgnieniu nagrzewające wychłodzoną zimą skórkę. W upały dwustrefowa klima przyjemnie stabilizuje temperaturę wewnątrz, a szyberdach zapewnia powiew ciepłego wiatru. Pełna elektryka wyręczy nas nie tylko w otwieraniu okien czy szyberdachu. Wkradła się także do siedzeń, lusterek, a nawet klapy bagażnika otwieranej z pilota. Swoją drogą dość przydatne gdy np. jedną rękę mamy zajętą ciepłą kawą, a drugą bagażem.
Za bezpieczeństwo odpowiada szereg systemów: ABS, EBD, BAS, SRS, VSA. Znaczy to mniej więcej tyle że w razie gwałtownego hamowania, kierowca wspomagany jest przez: BAS zwiększający ciśnienie w układzie hamulcowym, EBD rozdzielający siłę hamowania na poszczególne koła, w zależności od stopnia uślizgu, ABS zapobiegający blokowaniu kół. SRS odpowiada za pracę poduszek powietrznych, a VSA pomaga kontrolować pojazd na śliskiej nawierzchni. Miałem szczęście nie korzystać z żadnego z tych układów :)
Za tylną kanapą znajdują się specjalne miejsca do kotwienia fotelików dziecięcych.
W samochodzie nigdy nie było palone, a co za tym idzie tapicerka ma świeżą barwę,
System audio może nie spełnić oczekiwań każdego. Wszak ciężko porównywać 6 głośników o łącznej mocy 160 W, zmieniarkę na 6 płyt odczytującą format MP3, z jeżdżącymi dyskotekami wyposażonymi w subbass mogący wprowadzić w drgania szyby na całym osiedlu. Tego typu rozwiązanie, przekraczające moje oczekiwania, może być niewystarczającym dla audiofilii, aczkolwiek ilu z nas się do nich zalicza?
Wszystkie przeglądy były wykonywane we wskazanym przez komputer czasie. Samochód jest bezawaryjny, bezwypadkowy. Płyny wymieniane na czas. Klocki i tarcze hamulcowe po wymianie. Klima wyczyszczona.
W komplecie zestaw opon zimowych. Ponieważ po każdym sezonie należy wyważać koła nie kupowałem dodatkowych felg.
Do wglądu książka serwisowa.
Istnieje możliwość zamiany na SUV, np Volvo XC90 lub inny
Cena oczywiście jest negocjowalna.
tel: 606 947 515, 667 560 299
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.