Honda Accord VIgen z 2001r z silnikiem 2.3l o mocy 154km w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów i wersji nadwoziowej liftback. Auto w świetnej kondycji, nigdy nie jeździło na Lpg. Skrzynia chodzi płynnie i niewyczuwalnie. Silnik ze względu na większy moment od odpowiedników f serii 1.8 i 2.0 ma lepszy dół i nie ma potrzeby aż tak go wkrecać. Jednocześnie cały osprzęt pasuje naprzemiennie z tych silników. Nie ma apetytu na olej, eksploatacyjne wymiany. Nadwozie bez oznak rdzy, podłoga jak ściana grodziowa i inne newralgiczne miejsca również zdrowe. Świeże badania techniczne
- Opcja wyposażenia ES. Jedyne czego nie było w seryjnym wyposażeniu to elektryka foteli oraz fabryczna navi. Środek jest bardzo zadbany, a skóra w świetnej kondycji.
Samochód 4 lata temu sprowadzony ze Szwajcarii po stłuczce w prawy bok (malowane drzwi oraz tylne nadkole)
Po sprowadzeniu do Polski auto z przebiegiem 88tys km. Sam pracuje i spędzam większość czasu poza krajem więc używałem go bardziej okazyjnie i przez te 4 lata zrobiłem nim zaledwie 10 tys. Posiadam oryginalną książkę serwisową prowadzoną w Swajcarii do przebiegu 75 tys km. Wszelkie późniejsze naprawy i wymiany (od kiedy go mam) również udokumentowane i wszystko oczywiście do wglądu. Czujniki parkowania nie działają. Zamontowane przez poprzedniego właściciela i nie działały w momencie gdy do mnie trafiła, ale zostały pomalowane w kolor nadwozia
Modyfikacje, które w nim przeprowadziłem:
-dokładka przedniego zderzaka również z wersji type-r, która seryjnie nie występuje w poliftowych accordach ( Jest dosłownie kilka sztuk 6gena z takim frontem)
-konwersja przednich reflektorów halogenowych na bixenon (wiosną 2018 prof. polerka jak i pełne zabezpieczenie kloszy)
-obniżone na sprężynach apex, jakies 35mm(W razie czego mam oryginalne sprężyny)
-seryjne progi w kolorze czarnym wymienione na takie w kolorze nadowzia
- zamontowany spoiler na tylna klape
-dedykowany tłumik końcowy Ulter (cichy ale przyjemnie basowy na niskich obrotach)
-rozpórka kielichów przednich
-zimny dolot powietrza
-drewnopodobne plastiki wnętrza zastąpione na carbon z wersji type-r
-Nagłośnienie to odseparowany zestaw Udimension Elcomp 6 z przodu. Tył Mac audio (wszystkie głośniki 160mm, seryjnie było130, radio Alpine z Bluetooth) Całość gra naprawdę przyzwoicie. Zostawiam pełne okablowanie do ewentualnego suba i wzmacniacza.
Autko przyciąga wzrok i właściwie każdy jest pod wrazeniem jak zostało zachowane. Regularnie woskowany ( tylko soft 99 do jasnych lakierów) Prowadzi się pewnie i płynnie. Brak jakichkolwiek luzów w zawieszeniu czy układzie kierowniczym. Sworznie czyli bolączki Accordów, wymienione .
Auto stoi na bardzo ładnych 17calowych oem felgach z Accorda Type r. Accordy z silnikami 2.3 seryjnie posiadają rozstaw szpilek 114.3x5 czyli ten z ATR) Koła z letnimi oponami Uniroyal rainsport 7-8mm bieżnika
Jeśli ktoś szuka zadbanego i pewnego auta na pewno się nie zawiedzie. Poza naprawami eksploatacyjnymi i modyfikacjami, które przeprowadziłem na swoje własne życzenie, auto w pełni sprawdzone i wiem, że jest warte swej ceny. Jest to moje pierwsze auto. Poświęciłem mu masę pracy i wkładu dlatego chciałbym by trafiła w dobre ręce !
Sprzedaje tylko dlatego że stoi w garażu i zbiera kurz.. (przesiadka na coś mocniejszego)
Nie interesują mnie żadne zamiany także z góry dziękuję za takie propozycje.
Cena podlega niewiiekiej negocjacji. Oczywiście mogę dosłać więcej zdjęć.
Zainteresowanych pozdrawiam i zapraszam na oględziny.
Tel 730 609 710