INFORMACJE O PRODUKCIE:
TYTUŁ GRY: HITMAN THE COMPLETE FIRST SEASON STEELBOOK EDITION
WERSJA JĘZYKOWA GRY: POLSKA (NAPISY)
PLATFORMA: SONY PLAYSTATION 4
STAN: UŻYWANA - STAN IDEALNY
WYDANIE: PUDEŁKOWE - GRA NA PŁYCIE
OGRANICZENIA WIEKOWE PEGI: 18
JEDEN GRACZ: TAK
WIELU GRACZY (MULTIPLAYER): NIE
ILOŚĆ GRACZY W SIECI: BRAK
TRYB MULTIPLAYER: BRAK
GRA JEST UŻYWANA, PŁYTA I PUDEŁKO JEST W STANIE IDEALNYM.
PŁYTA NIE POSIADA ŻADNYCH ZARYSOWAŃ ANI ŻADNYCH INNYCH USZKODZEŃ.
JEST TO WYDANIE PUDEŁKOWE - GRA NA PŁYCIE.
RODZAJ GRY:
- AKCJA,
- TPP,
- TPS,
- SKRADANKA,
- STRZELANKA,
- SINGLE PLAYER (TRYB GRY JEDNOOSOBOWY).
HITMAN THE COMPLETE FIRST SEASON
Podobnie jak we wszystkich poprzednich odsłonach serii Hitman, w grze wcielamy się ponownie w postać płatnego zabójcy o kryptonimie Agent 47. W związku z całkiem nową, otwartą (czy wręcz sandboksową) formułą rozgrywki, w grze nie znajdziemy tradycyjnej, sztywnej warstwy fabularnej, wymagającej działania w określony sposób i w ustalonej kolejności. Podczas rozgrywki protagonista odwiedza sześć niezwykle rozległych lokacji, rozsianych po całym świecie, gdzie realizuje kolejne zlecenia, składające się na opowiedzianą w grze historię. Pierwsze skrzypce gra tu jednak każdorazowo minifabuła związana z konkretnym zleceniem, a wątek łączący poszczególne misje głównej kampanii rozwija się dopiero w końcowych odcinkach. Całość tworzy razem pierwszy sezon nowych przygód Agenta 47, a autorzy zapowiedzieli już dwa kolejne.
Pod względem rozgrywki, wydany na PS4 Hitman stanowi kolejny krok na drodze ewolucji serii, łącząc najlepsze rozwiązania jej poprzednich odsłon z mocno uwspółcześnioną mechaniką zabawy. Najważniejszym novum jest tutaj wprowadzenie otwartego świata, a konkretnie kilku rozległych lokacji, w których oprócz celu głównego, na graczy czeka jeszcze sporo wyzwań oraz opcjonalne aktywności związane z fabułą. Poszczególne misje stały się też bardziej rozbudowane i wyraźnie dłuższe, a ich wykonanie (wraz z wszystkimi celami pobocznymi) zająć może nawet kilka godzin zabawy.
Naszym głównym zadaniem jest jednak tradycyjnie likwidacja określonych celów, a gra umożliwia wykonanie tego na wiele możliwych sposobów. Można wdać się w otwarty konflikt z otaczającymi nasz cel strażnikami, jednak najwyżej punktowane są tu znacznie bardziej subtelne metody działania, takie jak przedostanie się na miejsce akcji w przebraniu, przeprowadzanie ataków snajperskich, przekradanie się między strażnikami z pistoletem z tłumikiem i garotą, pozorowanie wypadków, stosowanie trucizn itd. Warto jednak podkreślić, że w przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, nasz protagonista nie może zabrać na misję zbyt dużej liczby przedmiotów, co zmusza graczy do dokładnego przygotowania się do misji i zaplanowania kilku alternatywnych metod działania. Dodatkowo w grze zrezygnowano z niektórych znanych z poprzedniczki uproszczeń, a sztuczna inteligencja strażników została ulepszona, przez co znacznie częściej reagują oni na wszelkie nietypowe sytuacje w swoim bezpośrednim otoczeniu.
Oprócz standardowego trybu kampanii, w którym realizujemy kolejne cele fabularne, wykonując zlecenia w kilku rozległych lokacjach na całym świecie, twórcy przygotowali też dodatkowy tryb rozgrywki o nazwie Contracts. System pojedynczych, sieciowych kontraktów, w których gracze rywalizują ze sobą o uzyskanie jak najwyższego wyniku punktowego, znany jest chociażby z poprzedniej odsłony cyklu. W najnowszej części Hitmana przeszedł on jednak pewną ewolucję, a oprócz kolejnych kontraktów standardowych, udostępnianych graczom w ramach bezpłatnych aktualizacji, w grze pojawiły się także dwa całkiem nowe typy zleceń. Pierwszą grupę stanowi Eskalacja – pięć następujących po sobie, coraz trudniejszych zadań do wykonania. Drugą nowością są kontrakty Nieuchwytny Cel, których nie da się powtórzyć w wypadku niepowodzenia, ani jeśli nasza postać zginie podczas misji. Każde zadanie głównej kampanii fabularnej oferuje również szereg wyzwań, zachęcających gracza do ponownego wykonania zadania w zupełnie inny sposób.
Pod względem technicznym, wydany na platformie PS4 Hitman wykorzystuje potencjał silnika Glacier 2, znanego z gry Hitman: Rozgrzeszenie. W związku z przesiadką serii na konsole ósmej generacji, został on jednak odpowiednio podrasowany, aby w pełni wykorzystać możliwości najnowszego sprzętu, a wynikiem tego stały się m.in. lepszej jakości tekstury i efekty wizualne, a także możliwość znacznie większej interakcji z elementami otoczenia. Warto też odnotować, że w oryginalnej wersji językowej gry, głosu Agentowi 47 użyczył ponownie David Bateson, związany z serią Io-Interactive od momentu jej powstania.
Materiał stanowi własność gry-online