Historia designu
Elizabeth Wilhide
Redakcja: Wilhide Elizabeth, Glancey Jonathan
Tłumacze: Cichowicz Anna, Skalska-Stefańska Dorota Anna
Wydawca: Arkady
Oprawa: Twarda
Format: 17.5x25.0cm
Liczba stron: 576
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Od czasu rewolucji przemysłowej projektanci produktu próbują pogodzić fundamentalne składowe projektowania: stylistykę, funkcję i formę. Historia designu stanowi fascynujący przewodnik ukazujący wyrafinowane starania producentów, którzy kuszą nas wysoką funkcjonalnością i imponującym wyglądem swoich produktów, a także trudną do zdefiniowania obietnicą nowoczesności.
• Książka opisuje style projektowe w kontekście zmian kulturowych i społecznych, zawiera ilustrowane linie czasu, które definiują najważniejsze wydarzenia oraz inspiracje.
• Przedstawia projektantów, którzy najlepiej reprezentują swoje czasy, dokładnie analizując, dlaczego właśnie ich projekty wyróżniają się na tle innych.
• Napisana jest przez międzynarodowy zespół ekspertów, w tym projektantów i krytyków.
Logo Design Love
Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
David Airey
Helion
Oprawa: Miękka
Format: 18.0x23.5cm
Liczba stron: 240
Rok wydania: 2018
ISBN: 978-83-283-0373-7
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.
Zasady wyceniania projektów.
Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
Analiza kultowych projektów.
Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
[EasyUploader uS4pOpomNpZPR8RRuBD+YA==]