AUDIOFILSKIE 1-DROŻNE GŁOŚNIKI NAJWIĘKSZEGO ŚWIATOWEGO PRODUCENTA CAR-AUDIO
HERTZ DIECI DV 165
ZASTOSOWANIE:
- Audi TT 8J 2007->2013 drzwi przód
- Skoda Octavia II 2004-> 2009 drzwi przód
- Skoda Octavia II(1Z) Facelift 01/2009->
- Skoda Superb II (3T) 07/2008-> drzwi przód i tył
- VW Amarok (2H) 03/2010-> drzwi przód
- VW Caddy LIFE (2K)01/2004-> drzwi przód
- VW Tiguan (5N) 04/2007-> drzwi przód
- VW Touran I (1T / GP2) 2003->2010 drzwi przód
- VW Touran II 2010-> drzwi przód
- VW Touareg I 2002->2010 drzwi przód i tył
- VW Touareg II 2010-> drzwi przód i tył
- VW Golf V (1K) 10/2003 – 06/2008 drzwi przód
- VW Golf V Variant (1KM) 06/2007 – 10/2009 drzwi przód
- VW Golf V Plus (1KP) 03/2005 -> drzwi przód
- VW transporter T5 2003-> drzwi przód
- VW New Beetle 2005-> drzwi przód
- VW EOS 1F 2006-> drzwi przód
- VW Sharan II (7N) 09/2010-> drzwi przód
- Seat Alhambra II (7N) 10/2010-> drzwi przód
ŚREDNICA GŁOŚNIKA: 165mm
ŚREDNICA WEWNĘTRZNA: 144mm
WYSOKOŚĆ DYSTANSU: 36mm
IMPREGNACJA: X3
LAKIER: X1
Ważne!
Prosimy przed zakupem upewnić się, że pokazane na zdjęciach dystanse i redukcje odpowiadają kształtem i wyglądem zaistalowanych w pojeździe fabrycznych głośników. Oferowany przez nas produkt powinien być zgodny z większością wyminionych powyżej modeli samochodów, ale w zależności od wersji wyposażenia mogą zdarzyć się odstępstwa.
Do kompletu z głośnikami dodajemy:
- profesjonalne dystanse z MDF wielokrotnie szlifowane i lakierowane.
- redukcje do fabrycznej instalacji pokazane na zdjęciu. Redukcje na 99% powinny pasować do wymienionych w opisie modeli samochodów ale mogą wystąpić odstępstwa. Przed zakupem prosimy się upewnić, czy redukcje głośnikowe odpowiadają danemu egzemplarzowi samochodu.
- komplet ściągaczy do tapicerki
- komplet śrub i wkrętów
- wiertło do nawiercenia dystansów
- komplet mat wygłuszających
Elettromedia - włoski producent głośników Audison i Hertz. Dziesięć lat temu nikt w Polsce nie słyszał o głośnikach Hertz, a dzisiaj mało kto ich nie zna. Od samego początku Hertz był zawsze o krok dalej niż konkurencja. Głośniki Hertza zawsze były trochę lepsze, grały trochę głośniej, dynamiczniej, ładniej od porównywalnych cenowo produktów konkurencyjnych firm. Oferując szeroką gamę produktów od najtańszych głośników po wyrafinowane odseparowane zestawy 3drożne, przez głośniki pełnowymiarowe i dedykowane głośniki o bardzo płytkim montażu Hertz zdobył sobie uznanie w oczach lub uszach bardzo wielu klientów. Klienci, którzy raz założyli głośniki Hertza nie chcą już innych głośników. Często do nas wracają po zakupie nowych aut, żeby znów założyć sobie Hertza.
W Polsce za względu na niską cenę najbardziej popularną serią głośników Hertz jest seria Dieci. Pomimo tego, że głośniki z serii Dieci (DCX, DSK) to podstawowe i najtańsze głośniki produkowane przez Hertza i tak zdominowały Polski rynek ze względu na swoje doskonałe brzmienie, dobrą jakość dźwięku i wyjątkową niezawodność.
HERTZ DV 165
Zalety:
Ultranowoczesne głośniki samochodowe wykonane z najnowszych komponentów. Mocny układ magnetyczny strontium, odporna na wilgoć membrana z lakierowanej celulozy, bardzo miękkie i wydajne górne zawieszenie z gumy. Hertz DV to głośniki basowe z odseparowanego systemu DSK-165. Sprzedajemy je oddzielnie bez tweetrów i zwrotnic, ponieważ większość klientów posiada "zdrowe" fabryczne tweetery i nie musi ich wymieniać. Wymiana samych głośników basowych w drzwiach wystarcza i jest tańsza.
Zastosowanie:
Tak skonstrowane głośniki z bardzo miękko zawieszoną membraną o tak dużej efektywności można polecić zarówno klientom, którzy posiadają fabryczne radio o małej mocy jak i tym, którzy mają już nowoczesne mocne radio o mocach do 60W. Nie są to głośniki, które można podłączyć pod wzmacniacz. Dla takich zastosowań firma HERTZ posiada inne modele.
Cechy:
Konstrukcja głośnika zapenia duże liniowe wychylenie membrany. Przy małej mocy samego radia będzie ładny, niski, miękki bas, a przy dużej mocy zatrzęsą się zagłówki i lusterko.
Parametry:
- Średnica zewnętrzna kosza: 165 mm
- Średnica montażowa: 144 mm
- Wysokość całkowita: 72 mm
- Głębokość montażowa: 64 mm
- Moc MAX: 160W
- Moc RMS: 120W
- Pasmo przenoszenia: 50-4.000Hz
- Efektywność SPL: 93 dB
- Impedancja: 4Ohm
MATY WYTŁUMIAJĄCE:
Do zestawu dokładamy 4 maty wygłuszające. Zakładając maty na drzwi (zaklejając puste profile) stworzycie głosnikom namiastkę komory rezonansowej (takiej jak w kolumnie głośnikowej). Dzięki temu zagrają dużo lepiej z niższym i głębszym basem. Ponadto odizolujecie wnętrze samochodu od hałasu z zewnątrz. Montaż mat bardzo poprawia jakość dźwięku.
ŚCIĄGACZE DO TAPICERKI:
Do zestawu dokładamy ściągacze do tapicerki. Ułatwiają one demontaż tapicerki z drzwi i zmniejszają ryzyko połamania oryginalnych zatrzasków. Mogą posłużyć również jako pomoc do wyjęcia fabryczego radia.
ŚRUBY, WKRĘTY, WIERTŁO:
Do zestawu dokładamy pokazane na zdjęciu wkręty do przykręcenia głośnika do dystansu oraz śruby do przykręcenia dystansu do drzwi.
W komplecie znajduje się również wiertło 2mm, które służy do nawiercenia dystansu przed wkręceniem wkrętu, żeby dystans się nie rozwarstwił.
ZESTAW ZAWIERA:
- Głośniki - 2 szt
- Dystanse - 2 szt
- Wiertło - 1 szt
- Maty wygłuszające - 4 szt
- Redukcje do podłączenia pokazane na zdjęciu - 2 szt
- Ściągacze do tapicerki - 1 komplet
- Śruby i wkręty pokazane na zdjęciu - 1 komplet
- Oryginalne opakowanie - 1 szt
MONTAŻ:
Wymiana fabrycznych głośników na nowe wiąże się z wieloma czynnościami, które należy wykonać. Fabryczne głośniki trzeba odnitować od drzwi, czasem trzeba nawiercić dziurkę w plastikowym dystansie o kilka milimetrów dalej. Zdarzają się przypadki gdzie trzeba wyciąć kawałek plastiku lub odgiąć kawałek blachy z profilu w drzwiach. Sprzedajemy głośniki od kilkunastu lat i zdarzali nam się klienci, dla których nawiercenie jednego małego otworku w wewnętrznym profilu drzwi w 10 letnim aucie było "zmianą konstrukcyjną pojazdu". Dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Samodzielny montaż polecamy klientom którzy znają się na rzeczy. Ponieważ nie każdy musi znać się na wszystkim, pozostałym polecamy montaż w wyspecjalizowanych warsztatach.