Najwyższy model Herculesa NOS FS Pro
wyposażony w nowy sterownik - wyświetlacz, możliwość połączenia ze smartfonem,
wyposażony w funkcjię Monkey LINK - złącza do zintegrowanych lampek przód i tył zasilanych z baterii roweru, szybkie złącze do bidona.
dostępne rozmairy S, M , L, XL - większość rozmiarów dostępne na miejscu.
cena cennikowa 4999Euro -21700 zł brutto w Polsce
18900 zł brutto
INFOLINIA : 601 798 011 - Zapraszam od 9-21, chętnie pomogę w doborze odpowiedniego roweru.
Dowozimy rowery we wskazane miejsce, warunki do uzgodnienia.
Specyfikacja:
link do strony producenta
-najlepszy na rynku napę Brose S - najcichszy, nie posiadający oporów przy jeździe bez wspomagania, mocny - 90 NM,
-energooszczędny i największa bateria 650 Wh, ukryta w ramie, możliwość szybkiego wyciągnięcia do ładowania.
-zasięg do 220 KM
-nowy sterownik napędu, wyświetlający przebieg całkowity i dzienny
-rama alu stop 7005 dostępne rozmiary S,M,L, XL ( 41, 44, 49, 54 cm)
-zawieszenie przód : Rock Shox PIKE RT skok 140 mm, świetny, doskonale oceniany widelec
-zawieszenie tył: Rock Shox Deluxe R - bardzo dobry dumper .
-Przerzutka przód: Shimano Deore XT Shadow Plus
-Przerzutka tył: Shimano Deore XT
-Manetka Shimano Deore XT
-kaseta tył 11 biegów Shimano Deore XT
-Piasty przód i tył - Shimano Deore XT
-korby - Miranda 38-28
-hamulce przód/tył - Shimano Deore XT
-regulowana z kierownicy sztyca - Kind ShoxLEV Integral
-MonkeyLink - złącza z przodu i z tyłu do oświetlenia, które korzysta z baterii rowera
-piasty STYX alu
-opony Schwalbe Rocket RON 27,5 x 2,8 70-584
-siodło Ergon GX1
-felgi Bulls AS-T35
Rower nowy, od autoryzowanego dealera,
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23 % cena brutto
możliwość jednorazowej amortyzacji w firmie i odliczenia VAT
zapewniam porfesjonalną obsługę leasingową
Kilka słów o napędzie:
Najlepszy dostępny na rynku napęd niemieckiej firmy Brose model na S na 2018 rok
Firma Brose specjalizuje się w silnika elektrycznych m.in dla motoryzacji - produkuje silnik do sterowania el. szybami w samochodach, el. siedzeniami itd., produkuje rocznie 100 milionów silników elektrycznych róznej wiekości
Silnik ten posiada największy moment obrotowy dostępny na rynku - 90 Nm, co w daje duuużą przyjemność w jeździe ( Bosch 60 Nm, Yamaha 75 Nm). Moment jest rozwijany bardzo harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć co daje efekt naturalnego wspomagania. Nie ma opóźnienia w załączaniu jak Bosch. Jest niesamowicie cichy, głośność nie zwiększa się wraz z przebiegiem.
Największa bateria na rynku 650 Wh, ładowanie w rowerze lub na zewnątrz.
Najważniejszą zaletą jest jednak to , że po ustawieniu czterostopniowej siły wspomagania na 0 rower jeździ jak zwykły rower analogowy, bez strat mocy na pedałach. Przekłada się to na zasięg większy niż w Bosch
2- 3 krotnie !!!! Rower bez wspomagania nie jeździ tak ciężko jak Bosch, można śmiało delektować się jazdą.
Akumulator jest wyciągany schowany w ramie co daje wygląd i wygodę użytkowania - nie ma " narośli "na rurce ramy, można używać koszyka na bidon. Pojemność baterii -650 Wh i energooszczędność daje zasięg na poziomie 220 km i więcej.( Bosch 400 Wh lub 500 Wh i żeby jeździć trzeba cały czas korzystać ze wspomagania, nawet powyżej 25 km/h , gdzie napęd elektryczny przestaje wspomagać - Bosch dalej czerpie baterię.
Sposób umieszczenia akumulatora znakomicie wpływa na wyważenie roweru i rozłożenie masy.
Gorąco polecam
Zapraszam na jazdy próbne.