HEL Przewody hamulcowe w stalowym oplocie TRIUMPH
Sportowe przewody hamulcowe HEL w stalowym oplocie
Cena dotyczy kompletu przewodów na przód i tył.
(W OPISIE WSZYSTKIE MODELE DO KTÓRYCH PRZEWODY PASUJĄ)
Daytona 600, 2003:
- 2004,
- 2004,
Daytona 675, 2006:
- 2008,
- 2008,
Daytona 675, 2009:
- 2010,
- 2010,
Daytona 675 R, 2011:
- 2012,
Triumph, Daytona 955i:
- 2001, 2004,
- 2001, 2004,
- 2005, 2007,
Triumph, Daytona T595 (955i Daytona):
- 1997, 2000,
- 1997, 2000,
Triumph, Street Triple 675:
- 2007, 2012,
- 2007, 2012,
- 2013,
- 2013,
Triumph, Street Triple R 675:
- 2009, 2012,
- 2009, 2012,
Triumph, Tiger 800:
- 2010, 2014,
- 2010, 2014,
Triumph, Tiger 800 XC:
- 2011,
Triumph, Tiger 900:
- 1993, 2000,
W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w większości samochodów, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością. Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów. Nie znajdziesz tu końcówek z miękkiej stali, które z czasem mogą rdzewieć ani z aluminium wrażliwego na zjawisko korozji elektrolitycznej. Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność, jakiej oczekujesz od każdego elementu układu hamulcowego Twojego auta. Dzięki temu każdy nasz przewód hamulcowy obejmuje wieczysta gwarancja.
Przewody hamulcowe HEL są przygotowywane na zamówienie dlatego nie podlegają zwrotowi ani rezygnacji z zamówienia.
Jakie korzyści dają nam przewody w stalowym oplocie?
- Przewody nie zwiększają swojego obwodu w trakcie hamowania co oznacza, że cała energia z pedału hamulca przekazywana jest na klocki hamulcowe.
- Hamowanie jest bardziej precyzyjne, a pedał hamulca wyraźnie twardszy.
- Każde dociśnięcie pedału hamulca powoduje odczuwalne zwiększenie siły hamowania.
Końcówki z wysokiej jakości stali nierdzewnej nie ulegające korozji, co zapewnia łatwość demontażu po długim czasie użytkowania.
- Rdzeń przewodu: PTFE
- Poszycie zewnętrzne przewodu: Stal nierdzewna 303/304 i osłona z tworzywa wtopiona w oplot
- Materiał końcówek: Stal nierdzewna 303/304
- Temperatura robocza: od -70°C do 260°C
- Średnica wewnętrzna: 3,5 mm
- Średnica zewnętrzna: 7,5 mm
- Maksymalne ciśnienie robocze: 290 Bar (4206 PSI)
- Ciśnienie rozrywające: 870 Bar (12618 PSI)
- Minimalny promień gięcia: 38 mm
W ZESTAWIE:
- Przewody hamulcowe w oplocie z nierdzewnymi końcówkami
- Nierdzewne śruby mocujące
- Podkładki miedziane
- Instrukcja
Po zakupie prosimy o podanie następujących informacji:
- marka, model, wersja silnikowa, rok produkcji motocykla
- wybrany kolor przewodów (proszę wybrać jeden, ze wskazanych powyżej)