Headset BIZ 2300 Duo 82E-STD,NC,FreeSpin
Lepsze rozmowy dla centrów kontaktowych
Twoi agenci z centrów kontaktowych to pierwsza linia naszej marki. Zestaw Jabra BIZ 2300 sprawi, że każda rozmowa z klientem będzie wspaniałym kontaktem z marką. Ten nowy przewodowy zestaw słuchawkowy jest wyposażony w funkcje dźwięku HD, głośnik szerokopasmowy oraz najlepszą w klasie funkcję redukcji szumów.
Dbaj o zadowolenie agentów Twojego centrum kontaktowego
Zestaw Jabra BIZ 2300 dla centrów kontaktowych łączy w sobie lekką, ale trwałą konstrukcję ze skromną i profesjonalną skandynawską estetyką. Zestaw Jabra BIZ 2300 działa rewelacyjnie, wygląda świetnie i zapewnia prostą codzienną obsługę. Jest to zestaw słuchawkowy zapewniający komfort przez cały dzień.
Zestaw słuchawkowy dla centrum kontaktowego stworzony z myślą o długotrwałej eksploatacji
Zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany z uwzględnieniem całkowitych kosztów posiadania. Oprócz odpornego na uszkodzenia wysięgnika obracającego się w zakresie 360 stopni oraz przewodu wzmocnionego kewlarem, zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany pod kątem bardzo intensywnej eksploatacji w centrum kontaktowym.
Informacje o produkcie
Przeznaczenie (słuchawki)
Call center
Konstrukcja (słuchawki)
Z muszlami nausznymi
Technologie (słuchawki)
Redukcja szumów
Komunikacja bezprzewodowa
Nie
Złącza
Szybkozłączka QD
Dźwięk (słuchawki)
Stereo
Kontrola dźwięku
Brak
Funkcje bluetooth
Nie dotyczy
Mikrofon
Tak
Kolor (wyliczeniowy)
Czarny
Waga
68 g
Pozostałe parametry
Głośniki:
- Charakterystyka częstotliwościowa: Szerokopasmowy
- Głośniki z charakterystyką częstotliwościową dźwięku szerokopasmowego/HD umożliwiają realistyczne odtwarzanie ludzkiego głosu za pośrednictwem zoptymalizowanych linii cyfrowych takich, jak telefonia IP czy systemy Unified Communications
- Ochrona przed hałasem: Peak stop
Konstrukcja:
- Sposób noszenia: Pałąk na głowę
- Pałąk na głowę to w pełni regulowane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie
- Typ poduszki słuchawki: Pianka ochronna L, Duże (L) poduszki słuchawki
Mikrofon:
- Typ mikrofonu: Redukcja szumów
- Podnosi jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia.
- Czułość mikrofonu: Standardowa (E-STD)
- Standardowa (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w typowych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości urządzeń telefonicznych.