Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 9,99 zł
- Haru nr 1 ( 20 Listopad 2015)
- 17,99 zł z dostawą
- 1,39 zł
- Blustersquall (Commander 2015)
- 5,38 zł z dostawą
- 6,65 zł
- Stolica Nr 5 (2277) Maj 2015
- 16,64 zł z dostawą
Harvard Business Review nr 151 (wzresień 2015) (5670421779)
Opis
Zmiany rynkowe, społeczne i technologiczne mają tak silny wpływ na funkcjonowanie biznesu, że co chwila pojawiają się teorie o nowej epoce pracy, technologii czy zarządzania. Szczególnie popularne stało się określenie 2.0, używane do scharakteryzowania kolejnego etapu rozwoju różnych obszarów biznesu, takich jak: Web 2.0, Praca 2.0, Zarządzanie 2.0 czy nawet Firma 2.0. Są jednak obszary, takie jak HR, które według wielu ekspertów nie nadążały za zmieniającym się otoczeniem i dziś wymagają tak dużych zmian, że ich skali nie odzwierciedli samo dodanie symbolu 2.0 czy nawet 3.0. W tym przypadku najlepszą opcją wydaje się zrównanie dotychczasowego pionu HR z ziemią i stworzenie od zera zupełnie nowego podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi.
Dlaczego tak się dzieje? Jedną z przyczyn negatywnego postrzegania działów personalnych jest ich słaby wizerunek w oczach menedżerów liniowych. Profesor Peter Cappelli w artykule Dlaczego nienawidzimy działu personalnego zwraca uwagę, że działy kadr są doceniane tylko wówczas, gdy firmy muszą walczyć o talenty. Nowe pomysły i idee nie zawsze idą w parze z sukcesami biznesowymi. Można mnożyć przykłady firm, które wprowadzają na rynek innowacyjne produkty i nie potrafią na nich dobrze zarabiać. O tym, jak projektować wartość innowacyjnych produktów, aby osiągnęły komercyjny sukces, można przeczytać w artykule Dopasuj cenę do wartości produktu. Szanse na sukces rynkowy mocno rosną, gdy marka potrafi się wyróżnić na tle rywali, a zarazem będzie reprezentatywna dla swojej kategorii. Czy można pogodzić te dwa, pozornie sprzeczne, cele? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w artykule Zaplanuj skutecznie strategię marki.
Polecam też Państwu pozostałe artykuły i życzę sukcesów personalnych przekładających się na sukcesy biznesowe w dobrych i złych czasach.
Zawartość numeru:
Dominic Barton, Dennis Carey, Ram Charan,
Trendy
Pankaj Ghemawat,
Jacek Komór, Tomasz Wiśniewski,
Piotr Grauer, Rafał Wiza,
Magdalena Jończak,
Artykuł
Michelle Barton, Mark Wiseman,
Claudio Fernández-Aráoz, Sonny Iqbal, Jörg Ritter,
Dan Belz, Petros Paranikas, Bob Tevelson, Grace Puma Whiteford,
Lisa Chase, Sohel Karim, Kasturi Rangan,
Anna Maziarz, Tomasz Nowak, Richard Zinoecker,
Zarządzanie sobą
Stewart D. Friedman,
Debata redakcyjna
Lidia Zakrzewska,
Case
Paweł Kubisiak, Agnieszka Węglarz,
Punkt widzenia
Zygmunt Berdychowski
Jak to zrobiłem
Michel Landel,
Temat numeru
Kevin J. Boudreau, Steven Rice,
Peter Cappelli,
Artykuły
Zaplanuj skutecznie strategię marki
Charan K. Bagga, Niraj Dawar,
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.