Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 120,00 zł
- HARLEY DAVIDSON V-ROD SIEDZENIE FOTEL
- 136 zł z dostawą
- 469,00 zł
- HARLEY DAVIDSON V-ROD VRSC CEWKA ZAPŁONOWA
- 485 zł z dostawą
Harley-Davidson V-Rod VRSCA Milenium EU (6003036278)
Parametry
- Rok produkcji
- 2003
- Marka
- Harley-Davidson
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Typ silnika
- Czterosuwowy
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Uszkodzony
- Nie
- Moc [KM]
- 115
- Rodzaj paliwa
- benzyna
- Rodzaj napędu
- pas napędowy
- Wyposażenie
- Alarm, Podgrzewane manetki
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 24000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1130
Opis
Do sprzedania H-D V-ROD VRSCA z roku 2003, europejski, licznik w kilometrach, najbogatsza wersja milenijna.
Pewnie wszyscy to wiedzą, ale VRSCA > VRSCAW, bo w kolejnym wprowadzono cięższą ramę stalową, a nie zwiększono mocy silnika. Nastąpiło to dopiero bodajże w 2007/2008.
Motocykl sprzedaję tylko dlatego, że zakupiłem VRSCDX, niby z 2008, ten jest jednak w duuuużo lepszym od niego stanie, co na życzenie dam porównać kupującemu.
- Motocykl konsekwentnie robiony był na srebrno, poniżej akcesoria:
- oryginalna duża szyba HD, której nie użyłem ani razu, natychmiast po przyjeździe do domu zdemontowałem, więc jest w stanie co najmniej dobrym (niewidoczna na zdjęciach).
- manetki - na oryginalne srebrne HD
- podgrzewane wkłady do kierownicy ze zintegrowanym w kierownicy włącznikiem (ja dokupiłem i montowałem)
- srebrne podnóżki
- srebrne gmole
- srebrny daszek HD nad lampą (ja dokupiłem i montowałem - widoczny na zdjęciu z garażu)
- metalowa, srebrna ramka na tablicę rejestracyjną (ja dokupiłem i montowałem) (niewidoczna na zdjęciach, mogę dosłać na życzenie)
- oryginalne oparcie HD
- oryginalny bagażnik srebrny HD
- srebrne przewody hamulcowe w oplocie
- wiele dodatków milenijnych
Cała historia pojazdu jest znana, nie znalazł się ani razu w komisie, cały czas pozostawał w rękach prywatnych, niestety pełnej dokumentacji nie posiadam, więc trzeba mi wierzyć na słowo lub wierzyć handlarzom Mirkom.
Niech gwarancją mojego słowa będzie to, że w lutym 2015 sprzedałem Hondę Walkirię z 98 roku, a na koniec sezonu dostałem maila z podziękowaniami od nowego właściciela.
Motocykl nigdy nie uległ poważnemu wypadkowi, rama jest prosta - mogę puszczać kierownicę przy dowolnej prędkości i nic nie ściąga. Jego stan oceniam na BARDZO DOBRY. Garażowany przez 99,9%, więc śladów rudej należy szukać z lupą. Niestety ja głównie jeżdżę, a nie poleruję, więc motocykl nie będzie się świecił jak psu jajca, tylko wyglądał na zadbany.
- I właściciel - amerykański żołnierz stacjonujący w Niemczech - była po nim przepustka w motocyklu
- II właściciel ściągnął motocykl dla siebie do Polski, ale nie miał czasu jeździć
- III właściciel, kolega II, zrzeszony w HOG, znany w ASO Liberator, mam z nim kontakt do dziś. Niestety jest "roztrzepany" i papierów z ASO Liberator nie otrzymałem (ponoć mieli awarię serwera wg nich samych). Dostałem natomiast zapewnienie, że motocykl i właściciel są znani i nie było żadnych "przygód".
- Jestem IV właścicielem pojazdu, dla poprzednich właścicieli był drogą zabawką, która służyła głównie do patrzenia na nią.Kupiłem go w marcu 2015 przy stanie licznika 17 000. Zjeździłem Polskę i pojechałem na morze czarne, przez Słowację, Węgry, Rumunię (drogę transfogarską), aż do do Bułgarii (Shabla) - 3200 km w tydzień. Drogę powrotną (1600 km) zaliczyłem na raz. Obecny stan licznika to około 24 tys i nieco się zmienia, bo jeszcze nie serwisowałem VRSCDX i jeszcze nim jeżdżę jak jest ładna pogoda.
- Przez czas mojego użytkowania serwisowałem motocykl głównie sam:
- wymieniłem olej i filtr oleju na początku sezonu. Motul 7100 15W50 i Hiflofiltro HF-174C (sam)
- zmieniłem przednią oponę Metzeler na Avon - wg mnie dużo lepsze od metzelerów, które miałem i w Walkirii i Drag starze, w najlepszym serwisie oponiarskim w Warszawie - motogumy
- motocykl posiadał zmienioną lampę na wersję US - dużo mocniejszą i świecącą prosto jak Xenon. Na skutek wady fabrycznej (można szukać na forach 1130 - bardzo częsta przypadłość), na drodze w Rumunii wypadł "zaślepiacz" żarówki. Nie bawiłem się już w sklejanie lampy i wymieniłem ponownie na wersję europejską.
- Na skutek wady fabrycznej (elektroniczny czujnik poziomu paliwa) - zdarzało się to nawet w roczniku 2012, a radą ASO była wymiana na analogowy, uległa awarii wskaźnik poziomu paliwa. To jest rzecz do zrobienia - regeneracja to koszt około 200 - 300 zł, lub czas poświęcony do samodzielnej naprawy. Ze względu na to, że znam ten motocykl jak własną kieszeń, nie naprawiałem tego, tylko jeździłem "na przebieg"
- olej i filtr oleju na koniec sezonu Motul 7100 15W50 i Hiflofiltro HF-174C (sam). Między wymianą oleju nie było potrzeby dolania nawet kropelki.
Wg mojej oceny ten sezon w zależności od przebiegu robionego przez właściciela i stylu jazdy i dbania o motocykl jest albo do przejechania cały na pozostałych klockach hamulcowych (około 50%) i oponie tylnej.
W razie pytań proszę dzwonić - 502 319 691
Na koniec sezonu lub początek kolejnego trzeba będzie wymienić świece i wyczyścić filtr powietrza dodatkowo.
Do zrobienia na teraz, tylko ten nieszczęsny poziom paliwa.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.