Hamulec tarczowy FORMULA RX biały przód, tył
Uniwersalny hydrauliczny hamulec tarczowy FORMULA RX w znakomitej cenie
Hamulec pasuje zarówno na przód , jak i na tył. A jest to możliwe dzięki uniwersalnej klamce hamulcowej , którą można montować po lewej i prawej stronie kierownicy, długiemu przewodowi , który można skrócić w razie potrzeby i zaciskowi w standardzie PM, który pasuje zarówno na przód i na tył (ewentualnie w zależności od uchwytu w ramie IS lub PM i średnicy tarczy może zajść konieczność użycia adaptera) .
SPECYFIKACJA:
- klamka hamulca aluminiowa, o standardowej średnicy 22,2mm. Kolor czarno-biały. Możliwość montażu bez zdejmowania chwytów. Długość na 2 palce. Regulacja odsunięcia od kierownicy
- zacisk hamulca dwutłoczkowy, biały ze srebrnym elementem cnc ( Widoczny na zdjęciu poglądowym czerwony tłoczek, w rzeczywistości jest srebrny, tak ja drugim zdjęciu) .Łączenie z ramą lub widelcem bezpośrednio w standradzie PM i z użyciem tarczy 160mm ( W przypadku połączenia w standardzie IS, lub montażu tarcz o średnicy innej niż 160mm należy zastosować odpowiednie adaptery)
- klocki hamulca w zestawie
- czarny przewód hamulcowy o długości ok. 141cm
- zestaw jest połączony, odpowietrzony ( płyn DOT-4) i gotowy do montażu
- hamulce wyprodukowane są we Włoszech
- waga realna ok. 246gram
- hamulce mogą , ale nie muszą mieć delikatne ryski na lakierze zacisku .( z uwagi na niewłaściwe magazynowanie). Towar jest nowy i nie ma żadnej wady mechanicznej.
- cena dotyczy jednej sztuki
- Do całości potrzebne są tylko tarcze hamulcowe , śruby do montażu i ewentualnie adaptery odpowiednie dla średnicy tarczy i typu mocowania IS /PM, lub oliwki do skracania przewodu
PORADA:
- We wszystkich hamulcach hydraulicznych FORMULA stosowany jest syntetyczny płyn hamulcowy typu DOT
- Standard mocowania zacisku PM ( Post Mount) to połączenie zacisku hamulca, który ma dwa przelotowe otwory, wraz z ramą lub widelcem, który ma dwa gwintowane otwory. Przekładamy śruby przez otwory w zacisku i wkręcamy w otwory widelca lub ramy, ustawiamy zacisk (okładziny) równolegle do tarczy, dokręcamy i gotowe.