Do sprzedania rzadko używana hamownia mobilna z nowej serii TractionBoost. Używana jako trzecia, uzupełniająca nasze dwie hamownie dwuosiowe.
Nowa, mniejszych rozmiarów konstrukcja, rolki moletowane bipryzmatyczne.
Wyprodukowana pod koniec 2021 roku. Idealna do tuningu przyszłych samochodów elektrycznych.
Przygotowana do montażu hamulca elektrowirowego.
Możemy zorganizować dostawę.
Podwoziowa hamownia inercyjna VT-2 to hamownia samochodowa, lecz można do niej zamówić opcjonalną przystawkę do motocykli, co zapewni jej funkcjonalność naszej mobilnej hamowni motocyklowej. Hamownia może być zasilana z przetwornicy. Opcjonalnie można zamówić wykonanie bazujące na sterowniku zasilanym przez USB, co pozwala sterować hamownią z notebooka, całkowicie bez zasilania (oczywiście bateria notebooka rozładuje się nieco szybciej). Ten model w wersji wolnostojącej posiada własne kółka, wysuwane w przypadku konieczności jej przemieszczenia, stąd jest to zarówno hamownia do pracy na warsztacie jak i na zlotach samochodów lub targach. Z racji łatwości przemieszczania jej po płaskiej podłodze jest ona szczególnie polecana posiadaczom niewielkich warsztatów. Model ten umożliwia rozbudowę do dowolnego większego modelu z naszej oferty, także 4x4.
Dane techniczne:
- Maks./min. rozstaw kół [mm]: 2200/900
- Minimalna średnica opony [mm]: 400
- Maksymalne obciążenie na oś[kg]: 3000
- Ilość osi: 1
- Hamulce elektrowirowe: opcja
- Vmax [km/h]: 300
- Tryb testowy: inercyjny
- Błąd pomiaru [%]: 0,1
- Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych): min. AC 230V
- Wymagane powietrze pod ciśnieniem: min. 6 bar