Do sprzedania rzadko używana hamownia mobilna z nowej serii TractionBoost. Używana jako trzecia, uzupełniająca nasze dwie hamownie dwuosiowe.
Nowa, mniejszych rozmiarów konstrukcja, rolki moletowane bipryzmatyczne.
Wyprodukowana pod koniec 2021 roku. Idealna do tuningu przyszłych samochodów elektrycznych.
Możemy zorganizować dostawę.
Podwoziowa hamownia obciążeniowa VT-2/B1 to hamownia samochodowa, ale można do niej zamówić opcjonalną przystawkę do motocykli, co zapewni jej funkcjonalność naszej mobilnej hamowni motocyklowej. Hamownia może być zasilana z przetwornicy, o ile pracuje w trybie inercyjnym. Opcjonalnie można zamówić wykonanie bazujące na sterowniku zasilanym przez USB, co pozwala sterować hamownią z notebooka, całkowicie bez zasilania (oczywiście bateria notebooka rozładuje się nieco szybciej) – również wtedy możliwa jest praca tylko w trybie inercyjnym (np. podczas zlotu samochodowego, dyno-day na torze wyścigowym, etc). Ten model w wersji wolnostojącej posiada własne kółka, wysuwane w przypadku konieczności jej przemieszczenia, stąd jest to zarówno hamownia do pracy w warsztacie jak i na zlotach samochodów lub targach. Z racji łatwości przemieszczania jej po płaskiej podłodze jest ona szczególnie polecana posiadaczom niewielkich warsztatów. Model ten podlega rozbudowie do dowolnego większego modelu z naszej oferty, także 4x4.
Dane techniczne:
- Maks./min. rozstaw kół [mm]: 2200/900
- Minimalna średnica opony [mm]: 400
- Obciążenie pojedynczej osi [kg]: 3000
- Liczba osi: 1
- Hamulce elektrowirowe: 1x1000Nm
- Vmax [km/h]: 300
- Tryby pomiarowe: inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy
- Błąd pomiaru [%]: 0,1
- Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych): min. AC 400V / 32A
- Wymagane powietrze pod ciśnieniem: min. 6 bar