Dynomet DK to duński producent wszelkiego typu hamowni. Dynomet.dk produkuje hamownie podwoziowe inercyjne oraz obciążeniowe, hamownie przenośne-drogowe, dla motocykli, dla samochodów ciężarowych oraz modeli w skali 1:5.
Autorska koncepcja Dynometu - drogowa hamownia przenośna - szybko zdobyła uznanie wśród specjalistów od tuningu z racji swojej niewygórowanej ceny, wysokiej dokładności pomiarów, wszechstronności (urządzenie może mierzyć także np. przyspieszenia w dowolnym zakresie czy drogę hamowania) oraz braku ograniczeń mierzonej mocy.
Od momentu założenia w 1994 roku, Dynomet.dk sprzedał ponad 1000 hamowni na całym świecie oraz już ponad 250 w Polsce!
Dynomet.dk oferuje kilka typów hamowni podwoziowych. Więcej informacji na http://hamownia.info
Ta aukcja dotyczy hamowni podwoziowej, inercyjnej 4WD dla aut z napędem na 1 lub 2 osie.
Jeżeli szukasz innej hamowni, zobacz nasze inne aukcje.
Cena w aukcji to cena BRUTTO (cena netto 180500) dla kursu EUR/PLN 4.35
Hamownia inercyjna 4x4 dla aut z napędem na 1 lub 2 osie
Hamownia podwoziowa, z rolkami o masie inercyjnej ok. 820 kg na oś! Masa inercyjna w trybie 4x4 to prawie 1700 kg! Rolki moletowane, spokojnie można mierzyć auta o mocy 600-700 KM na oś, auta 4x4 ponad 1000 KM. Hamownia posiada synchronizację osi przedniej z tylną, która jest rozłączalna.
Kontroler oraz oprogramowanie w cenie oraz dodatkowo hamownia drogowa do pomiarów aut, których nie można zmierzyć na hamowni (np. ciężarowe) - kompletna oferta dzięki której zmierzysz każde auto, osobowe, dostawcze, ciężarowe!
Dostajesz 2 hamownie w cenie jednej! Hamownia podwoziowa oraz hamownia drogowa!
Więcej o hamowni drogowej przeczytasz tu: http://hamownia.info/pl/hamownia_przenosna_drogowa.htm
Cena 180500 zł netto.
Wszystkie ceny bez transportu do siedziby klienta.
Hamownie Dynomet mają możliwość rozbudowy. Hamownie na 1 oś można rozbudować do wersji 4x4, a do hamowni inercyjnych można dokupić hamulec obciążeniowy.
Cechy wspólne dla hamowni podwoziowych Dynomet:
1. Rolki są bardzo ciężkie, zestaw na jedną oś ma masę inercyjną ok. 820 kg, to prawie dwa razy tyle co większość spotykanych na rynku hamowni. Im cięższe rolki, tym większy opór i tym samym dłuższy czas przyspieszania. To pozwala na precyzyjny pomiar bardzo mocnych aut, które na lekkich rolkach nie zdołałyby wytworzyć odpowiedniego obciążenia dla silnika (nie uzyskałyby pełnej mocy). Przy zbyt lekkich rolkach problemy mamy już przy mocniejszych silnikach Diesla, z racji wysokiego momentu obrotowego.
Hamownie Dynomet, dzięki ciężkim rolkom, nawet w trybie inercyjnym mogą mierzyć do ok. 700 KM.
W przypadku opcji 4x4 mamy więc, nadal w trybie inercyjnym, możliwość pomiarów aut z silnikami ponad 1000 KM. W przypadku opcji z hamulcem, można mierzyć do ok. 1000 KM na oś.
2. Rolki standardowo są moletowane, by wyeliminować poślizg kół oraz zmniejszyć hałas.
3. Maksymalna prędkość rolek - 400 km/h w trybie 2WD i 250 km/g w trybie 4x4.
4. Rolki są wyważane do mniej niż 1 grama.
5. Opcjonalny hamulec obciążeniowy Pentar P5 o maksymalnym hamowanym momencie obrotowym 1500 Nm.
6. Hamownia umożliwia pomiar mocy/momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym (opcja), w przypadku pomiaru obciążeniowego możliwe jest ustalenie np. stałych obrotów lub prędkości (hamulec utrzymuje stale obr. silnika niezależnie od obciążenia), symulowanie warunków drogowych itp.
7. Wykresy graficzne oraz dla hamowni obciążeniowych chwilowy liczbowy obraz mocy na kołach.
8. Możliwość porównywania do 4 pomiarów.
9. Wyświetlanie prędkości, obrotów oraz danych z dowolnych 8 zewnętrznych czujników analogowych (np. temp. powietrza zasysanego, temp. oleju, temp. spalin, skład mieszanki paliwowo-powietrznej itd.), możliwość logowania tych wartości i umieszczania na wykresie.
Hamownia posiada korekcję mocy wg normy DIN 70020.
Dla hamowni 4x4 rozstaw osi mierzonego pojazdu: 218cm - 330cm
Wymiary hamowni 4x4: 532 x 250 x 65 (cm; dł x szer x gł), waga całego zestawu - około 5000 kg.
Wymiary hamowni 1 osiowej: 86 x 250 x 45 (cm; dł x szer x gł), waga - około 1400 kg.
Hamownie Dynomet mają możliwość rozbudowy. Hamownie na 1 oś można rozbudować do wersji 4x4, a do hamowni inercyjnych można dokupić hamulec obciążeniowy.
W opcji ze sprzężonymi osiami za synchronizację odpowiadają pasy, które można w prosty sposób odłączyć, gdy mierzymy auto z napędem na jedną oś.
Hamownia inercyjna 4x4 z opcjonalnym ocynkiem.
Rolki są moletowane oraz połączone ze sobą paskami, by wyeliminować poślizg kół.
Więcej zdjęć na http://hamownia.info
Przykłady pomiarów na hamowni można zobaczyć tu:
https://www.youtube.com/watch?v=oOrKnvm5AOU
https://www.youtube.com/watch?v=HKtfQML3YcQ
https://www.youtube.com/watch?v=8eQy-Qjo_dA