Haldex Drag Racing Controller
Haldex Drag Racing Controller jest urządzeniem niezbędnym każdemu zawodnikowi startującemu w zawodach na ¼ mili autem wyposażonym w napęd 4Motion z systemem Haldex, czego dowodem jest fakt iż czołówka zawodników wyścigów na ¼ mili wykorzystuje to urządzenie. Umożliwia on całkowite spięcie napędu podczas startu, oraz automatyczne jego rozpięcie po przekroczeniu zadanej prędkości samochodu. Ogromną zaletą urządzenia jest fakt iż nie wymaga ono żadnych dodatkowych czujników, co umożliwia zastosowania napędu 4Motion w autach pozbawionych ABS. Z powodzeniem urządzenie wykorzystywane jest także w codziennym ruchu, gdzie wykorzystywana jest możliwość płynnego regulacji spięcia tylnego napędu za pomocą potencjometru. Cechy urządzenia: pełna kontrola spięcia tylnego napędu (50%-50%), regulacja spięcia napędu za pomocą potencjometru, możliwość automatycznego "rozpięcia" napędu po przekroczeniu przez pojazd zadanej prędkości, zabezpieczenie przed przegrzaniem oleju, "rozpinanie" napędu przy zaciągniętym hamulcu ręcznym, pełna konfiguracja urządzenia + logowanie jego stanu za pomocą komputera PC, 24 miesiące gwarancji na urządzenie. Uwagi: Do poprawnej pracy kontrolera konieczna jest modyfikacja modułu Haldex. Wykonywana jest ona przez firmę Ecumaster, czas trwania około 7 dni. Wymagania sprzętowe: Do poprawnej współpracy z urządzeniem wymagana jest poniższa minimalna konfiguracja. Jako iż współczesne komputery przenośne nie mają najczęściej wbudowanych portów szeregowych (COM) , urządzenie współpracuje z popularnymi przejściówkami USB COM. Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 Rozdzielczość ekranu co najmniej 800x600 16bit, Procesor z zegarem co najmniej 500MHz, Port szeregowy (RS232) lub konwerter USB to RS232.
Skład zestawu:
Urządzenie HALDEX DRAG RACING CONTROLLER,
Kabel RS232(DB9) HDRC,
Komplet wtyczek służących do połączenia urządzenia z modułem Haldex'a,
Zmodyfikowany moduł Halex'a (dostarczony przez klienta),
Płyta CD z oprogramowaniem, sterownikami oraz z instrukcją użytkownika w języku polskim.
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC_PL przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).