Numer Katalogowy: MTSGWBM16 / MTSGWBM17
Producent: MTS-technik
Fabrycznie nowe zawieszenie gwintowane / gwint do:
BMW E21
do wspawania + camber plates !
roczniki 10/76-10/82
Dokładna specyfikacja:
max. obciążenie w kg (przód): 990 / max obciążenie w kg (tył): 1000.
Dodatkowa regulacja wysokości za pomocą dolnego mocowania na osi przedniej i tylnej
Do wyboru 2 wersje:
do modeli z cienką lagą tzn. amortyzator przód gr. 45mm - MTSGWBM16
do modeli z grubą lagą tzn. amortyzator przód gr. 51mm - MTSGWBM17
Przy zakupie napisz która wersja.
Zawieszenie zostało opracowane w taki sposób aby dawać maximum możliwości przy stosunkowo prostym montażu:
- pierwsze, unikalne w skali światowej rozwiązanie do BMW E30 kolumny przednie posiadają regulację naprężenia sprężyny, regulację dolnego mocowania oraz regulację kąta pochylenia koła
- zawieszenie można używać zarówno z seryjną poduszką (wersja bardziej komfortowa) jak i camberem MTS-Technik (wersja wyczynowa i dowolność ustawień kątów)
- regulacja w bardzo dużym zakresie 30-120mm lub nawet więcej - umożliwia to krótsza obudowa amortyzatora i skok amortyzatora
- elementy camber ze stali nierdzewnej - najlepsza ochrona przed korozją, łożysko pillowball dodatkowo wzmacniane
- łatwy montaż - wystarczy obciąć starą kolumnę zgodnie z instrukcją dołączoną do zestawu i wspawać element mocujący MTS-Technik
.
SPRĘŻYNY ZAPROJEKTOWANE I WYPRODUKOWANE PRZEZ FIRMĘ EIBACH
.
BLACK GOLD EDITION
- Nowe czarne elementy zawieszenia to anodowane aluminium... a to "proces elektrochemiczny polegający na wytworzeniu na powierzchni aluminium warstwy tlenku (Al2O3) o większej twardości i odporności na korozję niż warstwa powstająca w sposób naturalny"
- Nowy "złoty" ocynk - zapewniający jeszcze lepsze zabezpieczenie antykorozyjne i ciekawy wygląd
.
W komplecie:
Dwie kompletne przednie kolumny regulowane do wspawania, kompletny regulowany tył, klucze do regulacji wysokości,
.
Pozostałe informacje:
Najlepszy na rynku stosunek cena/jakość. Zakres obniżenia wynosi ok. 10-120/15-55 mm.
- 1) - Jeśli wysokość dolnego, regulowanego talerzyka znajduje się poza zakresem określonym przez producenta, gwarancja wygasa – technicznie możliwe jest jednak obniżenie większe niż wartość katalogowa.
- 2) - Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (nagwintowane kolumny amortyzatorów).
- 26) - Niezależna regulacja wysokości przy dolnym mocowaniu przedniej kolumny.
- 27) - Niezależna regulacja wysokości przy dolnym mocowaniu tylnej kolumny.
- 28) - Zawieszenie wyposażone w górne mocowanie "camber plate" z regulacją kątów.
- 29) - Instalacja wymaga użycia oryginalnych kolumn przednich - należy je uciąć i wspawać dostarczone kolumny zgodnie z instrukcją.
.
Cena obejmuje komplet.
Produkt nowy!