BIOGO - sklep ekologiczny ze zdrową żywnością i suplementami
GROSZEK ZIELONY W ZALEWIE BIO 300 g (200 g) (SŁOIK) - ALCE NERO
GROSZEK ZIELONY W ZALEWIE BIO 300 g (200 g) (SŁOIK) - ALCE NERO
Zielony groszek to zwyczajowa nazwa na niedojrzałe nasiona należącego do rodziny bobowatych groszku zwyczajnego (Pisum sativum L.). Młody groszek wyróżnia się soczyście zieloną barwą, łagodnym, słodkim smakiem i mnogością zawartych w nim składników odżywczych. To niepozorne warzywo szczyci się wysoką zawartością witamin – A, z grupy B, C, E, K – soli mineralnych – potasu, magnezu, cynku oraz fosforu – stanowiącego podstawowy budulec mięśni i tkanek białka oraz wspierającego pracę jelit błonnika. Groszek może wspierać układ immunologiczny i wspomagać organizm w walce z przeziębieniem, wykazuje również właściwości prewencyjne i prozdrowotne. Zielony groszek to wyśmienity dodatek do surówek, sałatek oraz zup. Produkt pasteryzowany. W przypadku spożycia na ciepło podgrzać całą zawartość słoiczka, nie doprowadzać do wrzenia.
SKŁADNIKI
groszek zielony*, woda, cukier trzcinowy*, sól (* certyfikowany składnik ekologiczny).
WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU W 100 g
(po odsączeniu)
Wartość energetyczna - 342 kJ/81 kcal
Tłuszcz - 0,6 g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 0 g
Węglowodany - 11 g
- w tym cukry - 3,9 g
Błonnik - 5,1 g
Białko - 5,3 g
Sól - 0,6 g
MASA NETTO: 200g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Po otwarciu przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 3 - 4 dni.
Producent - nazwa i adres: ALCE NERO S.P.A, VIA PALAZZETTI 5C, 40068 SAN LAZZARO DI SAVENA (BO)
- Kraj pochodzenia składników: Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Bez glutenu: NIE
- Wegetariańskie: TAK
- Wegańskie: TAK
- Dla niemowląt: NIE
- Bez laktozy: TAK
- Bez cukru: TAK
- Bez soi: TAK
- Producent: ALCE NERO
- Kategoria: Zdrowa żywność i delikatesy/Przetwory owocowe i warzywne/Zdrowe konserwy
- Waga z opakowaniem: 0.483 kg
Jesteśmy Biogo, najdynamiczniej rozwijającym się sklepem ekologicznym ze zdrową żywnością i suplementami diety w e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferujemy nie same produkty, a styl życia i inspiracje wynikające z naszych przeżyć i doświadczeń. Oferowany asortyment, jest odzwierciedleniem potrzeb związanych z tym jak pragniemy żyć i jakie postawy chcemy promować.