Gratyfikant nexo
- 1 podmiot,
- do 30 pracowników,
- nieograniczona liczba stanowisk.
Wersja elektroniczna - numer licencji wraz z linkiem do pobrania programu ze strony producenta wysyłany na adres e-mail
Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.
Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.
Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo:
- strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
- wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
- prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
- składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;- określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;- łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;- rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;- automatyzacja naliczania wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;- analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;- duże możliwości konfiguracji wydruków list płac;
- rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
- umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
- bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
- planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
- ewidencja czasu pracy:- godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;- urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;- ekwiwalenty za urlop;
- akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
- obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
- naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-40);
- generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
- generowanie raportów zgłoszeniowych i z wpłatami do PPK;
- bankowość elektroniczna;
- Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja).
Opieka posprzedażowa InsERT nexo
Po zakupie licencji InsERT nexo otrzymasz dostęp do bezpłatnej 3-miesięcznej opieki posprzedażowej. Dzięki niej wdrożenie oprogramowania w Twojej firmie stanie się jeszcze łatwiejsze. Opieka posprzedażowa obejmuje:
- Abonament – funkcja ta zapewni natychmiastowy dostęp do wszystkich aktualizacji, jakie pojawią się w czasie korzystania z usługi;
- pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie (pełna lista funkcjonalności znajduje się na stronie InsERT ;
- teleKonsultant – w razie potrzeby skontaktuj się ze specjalistą Działu Pomocy Technicznej InsERT pod indywidualnie przypisanym numerem telefonu. Z tej usługi możesz korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00;
- e-Archiwizacja – twórz zaszyfrowane kopie zapasowe ważnych danych z programów InsERT w oparciu o platformę Microsoft Azure. Masz do dyspozycji 10 GB przestrzeni dyskowej w chmurze, co pozwoli Ci bezpiecznie przechowywać istotne pliki bez obaw o awarię komputera czy brak miejsca na fizycznych nośnikach.
WAŻNE:
Licencje elektroniczne podlegają ograniczonemu prawu do zwrotów.
Dlatego przed zakupem prosimy o zapoznanie się z wymaganiami systemowymi, informacją o abonamencie wraz z listą funkcjonalności czasowych dostępnych wyłącznie w abonamencie oraz warunkami licencji. Informacje dostępne są na stronie producenta – InsERT S.A.
Rekomendujemy przetestowanie programu na wersji Demo (pełna wersja z ograniczeniem do 45 dni) dostępnej na stronie producenta.
Warunki licencji są dostępne na: https://www.btch.pl/btch/warunki-licencji,96,pl.html
Opłacenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Kupującego zgody na spełnianie świadczenia poprzez wykonanie usługi i/lub dostawę treści cyfrowych przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
Po spełnieniu świadczenia, w tym wykonaniu usługi i/lub dostarczeniu treści cyfrowych po wyrażeniu przez Kupującego zgody, Kupujący traci prawo do odstąpienia od umowy.
Przy zakupie programów InsERT wymagane jest podanie numeru NIP Kupującego/Firmy