Grafika wektorowa Szkolenie podstawowe
Glitschka Von
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-283-2412-1
Tłumaczenie: Cieślak Piotr
Format: 18.0x23.0cm
Liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2, 2016 r.
Język: polski
Wiele osób zajmujących się grafiką ma problemy z precyzyjnym rysowaniem kształtów wektorowych. Co gorsza, wielu projektantów zachłysnęło się możliwościami oferowanymi przez komputer i porzuciło rysowanie dawno temu. W efekcie nawet najbardziej kreatywni twórcy mają problem, aby w pełni realizować swoje zamysły artystyczne. Ich prace wydają się nijakie. A przecież może być zupełnie inaczej!
Trzymasz w ręku przewodnik, który poprowadzi Cię ku artystycznej doskonałości. Dowiesz się, jak ważne jest dochowanie wierności szkicownikowi, jak w pełni wykorzystać swą kreatywność i uniknąć błędów, przez które świetne pomysły są marnowane. Znajdziesz tu dokładny opis wszystkich etapów pracy projektanta i inne użyteczne informacje. Przydadzą Ci się one niezależnie od tego, czy używasz Adobe Illustratora, CorelDRAW czy może Inkscape. Pokazany tu proces twórczy jest usystematyzowany. Konsekwentne podążanie tą ścieżką z pewnością umożliwi Ci tworzenie doskonalszych prac.
Najważniejsze zagadnienia omówione w tej książce:
grafika wektorowa i rysunek jako podstawy warsztatu projektanta
„metoda zegarowa” umożliwiająca precyzyjne odwzorowanie kształtu krzywych
punkty podstawowe i kontrolne, ścieżki i linie pomocnicze
szybkie budowanie kształtów
solidne podstawy pracy z kolorami i tworzenie detali w ilustracjach
dobre praktyki, dobre techniki, atrakcyjne efekty i dopracowywanie rysunku
Rysuj! Kreśl! Projektuj! Twórz!
Grafika 3D czasu rzeczywistego
Nowoczesny OpenGL
Matulewski Jacek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-17966-3
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 402
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy.
[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REALrKuZ/K+PkoiHlP12k/ahVy6O+wQrZmYrr9M2hfm+1T/0W5oQeS4bsr+lGOM9agOxGL62U56v+aqUKRbO6eM1lVUffdeVM/9g==[/DANE_EU]