Grafika 3D czasu rzeczywistego (Ebook)
Autorzy: Jacek Matulewski
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2016
Stron: 396
ISBN: 978-8-3011-8047-8
Formaty: Epub, Mobi
43,00 zÂł >> 38,70 zÂł (-10%)
Przedmiotem ksi¹¿ki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny sÂłu¿¹cy do tworzenia aplikacji z grafikÂą 3D. W ostatnich dwĂłch latach zostaÂł on caÂłkowicie zreformowany, w efekcie czego wiĂŞkszoœÌ ksi¹¿ek i materia³ów na jego temat staÂła siĂŞ nieaktualna. W publikacji przedstawione sÂą nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyÂż) w sposĂłb odpowiedni zarĂłwno dla poczÂątkujÂących programistĂłw grafiki 3D, w szczegĂłlnoÂści studentĂłw informatyki, jak i tych, ktĂłrzy ze starego OpenGL chcieliby "siĂŞ przesi¹œÌ" na nowego. Ksi¹¿kĂŞ moÂżna traktowaĂŚ jak podrĂŞcznik akademicki, w ktĂłrym na przykÂładzie OpenGL omĂłwione sÂą podstawowe pojĂŞcia grafiki 3D. Poznasz: â sposoby tworzenia aplikacji korzystajÂących z grafiki trĂłjwymiarowej tworzonej za pomocÂą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki, â metody programowania shaderĂłw w GLSL, â teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbĂŞdne w grafice trĂłjwymiarowej, â model oÂświetlenia Phonga i nauczysz siĂŞ go implementowaĂŚ. PowinieneÂś znaĂŚ: â podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego, â podstawy programowania dla systemu Windows.
UWAGA :: EBOOK dostarczany jest w postaci cyfrowej, do pobrania z biblioteki na koncie Allegro oraz w ksiĂŞgarni Ebookpoint. KupujÂąc ebooka na tej aukcji musisz posiadaĂŚ konto w Allegro. Pobrane pliki w zaleÂżnoÂści od formatĂłw przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze. Ebook zostanie zabezpieczony za pomocÂą znaku wodnego i nie posiada DRM.
KONTAKT:
allegro@ebookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121
fax. 32 230 98 63 w. 110 (pon. - pt. 8.00-16.00)
ul. KoÂściuszki 1c
44-100 Gliwice