Gra Wojna o Pierścień - Wojownicy Śródziemia
GXP-726367
Co by się stało, gdyby Entowie wymaszerowali z Fangornu, bronić Lórien przed atakiem Cienia? Co, jeśli czarny pomiot Ungolianty wypełzłby z odmętów Mrocznej Puszczy i szczelin Ephel Dúath? Albo gdyby orły pomagały Powiernikowi Pierścienia w podróży do Mordoru?
Wojownicy Śródziemia, nowe rozszerzenie do nagradzanej gry planszowej Wojna o pierścień, wprowadza zupełnie nowe możliwości i wyzwania strategiczne. Wiele ludów i istot odegrało rolę w Wojnie o Pierścień: tajemniczy Entowie, Umarli z Dunharrow, Wielkie Orły z Gór Mglistych, Korsarze z Umbaru, Górale z Dunlandu i Wielkie Pająki z Mrocznej Puszczy i Mordoru.
Wojownicy Śródziemia rozwiną dzieje tych frakcji wcześniej dostępnych w grze jedynie jako karty Wydarzeń i uczynią zeń istotny element gry, reprezentowany przez unikatowe figurki i specjalne zdolności.
Gracz Wolnych Ludów będzie mógł przebudzić Entów, którzy pomogą mu uwolnić Rohan, a może nawet obronić Lórien lub Gondor, południowe ziemie weźmie szturmem, stojąc na czele Armii Umarłych, zaś Orły pozwolą mu uratować Drużynę Pierścienia lub przybyć z odsieczą oblężonej twierdzy.
Gracz Cienia będzie mógł wysłać czarne korsarskie okręty w górę Anduiny lub wzdłuż wybrzeży Zachodniego Morza; poprowadzić hordę Dunlendingów, która zdobędzie Edoras lub spali Shire; pozwolić wielkim pająkom wypełznąć z mrocznych zakątków Śródziemia i siać postrach wśród jego wrogów
Nowe specjalne kości, dwie talie Wydarzeń Frakcji i nowe figurki sprawiają, że Wojownicy Śródziemia znacznie poszerzają wachlarz możliwości zarówno Wolnych Ludów, jak i Cienia, czyniąc każdą bitwę Wojny o pierścień jeszcze bardziej emocjonującą.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Wojna o Pierścień Druga Edycja.
Parametry
- Wiek: Od 12 lat