Gra Wizard Gigamic wersja Francuska
Produkt kategorii "B":
- po zwrocie konsumenckim
- posiada ślady użytkowania (naderwana instrukcja)
- INSTRUKCJA GRY W JĘZYKU FRANCUSKIM
- KOMPLETNY
"Wizard" to popularna gra karciana, w której gracze przewidują, ile lew zdobędą w każdej rundzie. Gra łączy elementy strategii i blefu, a jej zasady są proste, co czyni ją dostępną dla graczy w różnym wieku.
Zasady gry:
- Zawartość gry:
Talia 60 kart, w tym karty numerowane od 1 do 13 w czterech kolorach oraz karty czarodziejów (które zawsze wygrywają) i błaznów (które przegrywają).
- Przygotowanie:
Karty są tasowane, a każdemu graczowi rozdaje się określoną liczbę kart.
Gracze na początku każdej rundy deklarują, ile lew przewidują, że zdobędą.
- Rozgrywka:
Gracze zagrywają karty w turach, muszą dopasować kolor lub zagrać kartę czarodzieja/błazna.
Lewa jest wygrywana przez najwyższą kartę w danym kolorze lub czarodzieja.
- Punktacja:
Gracze zdobywają punkty za trafne przewidywania (20 punktów za dokładne, +1 punkt za każdą lewę).
Zła prognoza skutkuje utratą punktów (-10).
- Koniec gry:
Gra kończy się po ustalonej liczbie rund, a zwycięzca to gracz z największą liczbą punktów.
Elementy strategiczne:
- Obserwacja i analiza: Zrozumienie, jakie karty zagrają przeciwnicy.
- Zarządzanie kartami: Umiejętne wykorzystanie czarodziejów i błaznów.
"Wizard" to gra pełna emocji, interakcji i strategii, idealna na spotkania towarzyskie!
Wizard używa talii sześćdziesięciu kart, która składa się z tradycyjnej talii 52 kart (1-13 w czterech kolorach) plus czterech Wizardów (góra) i czterech Jesterów (dół). Gracze rywalizują w kilku rundach, w zależności od liczby graczy, a gracz, który zakończy z najwyższym wynikiem, wygrywa. W każdej rundzie graczom rozdawane są karty - jedna karta w pierwszej rundzie, dwie karty w drugiej, trzy w trzeciej itd. - a następnie atut jest ustalany przez odwrócenie kart. - Jeśli zostanie odkryty kolor, ten kolor jest atutem, a jeśli odkryta karta jest błaznem, jest ona odwracana i nie ma atutu w tej rundzie. Jeśli odkryta karta jest Wizardem , krupier wybiera jeden z 4 kolorów jako kolor atutowy. Krupier nie może wybrać „braku atu”. W ostatniej rundzie każdej gry wszystkie karty są rozdawane tak, aby nie było atutu. Następnie gracze wskazują, ile lew mają nadzieję wygrać w tej rundzie.
Gra i wygrywanie lew odbywa się zgodnie ze zwykłymi zasadami brania lew. Jeśli gracz wyprowadza pasującą kartę, wszyscy pozostali gracze muszą pójść za nim, jeśli to możliwe. Jeśli gracz wyprowadza Jester, drugi gracz ustala kolor karty prowadzącej. Jeśli gracz wyprowadza Wizard, ci , którzy podążają za nim, mogą zagrać, co chcą. Jednak w każdym przypadku gracz może zawsze zagrać Wizard lub Jester, nawet jeśli mają karty wybranego koloru. Po tym, jak każdy gracz zagra kartę, określ zwycięzcę lewy w następujący sposób: Jeśli zagrano jednego lub więcej Wizardów, gracz pierwszego Wizarda wygrywa lewę, zbiera karty i zaczyna następną lewę. W przeciwnym razie gracz, który zagrał najwyższego atuta, wygrywa lewę. W przeciwnym razie gracz, który zagrał najwyższą kartę w kolorze prowadzącym, wygrywa lewę. Jeśli wszyscy gracze zagrali błaznów, wygrywa ten, który zagrał pierwszego błazna.
Po zagraniu wszystkich lew gracze śledzą swój wynik w danej rundzie. Jeśli gracz wyrównał swoją stawkę, wygrywając dokładnie liczbę lew wskazanych na początku rundy, zdobywa 20 punktów plus 10 punktów za każdą wziętą lewę. Jeśli gracz nie wykonał swojej licytacji, traci 10 punktów za każdą niewykonaną lewę, niezależnie od tego, czy wygrał więcej czy mniej lew niż oczekiwano. Częstą odmianą Wizarda jest niedopuszczenie, aby całkowita liczba lew zalicytowanych w rundzie odpowiadała liczbie rund, co zmusza (przynajmniej) jednego gracza do odpadnięcia z gry w każdej rundzie.
RZECZYWISTE ZDJĘCIA PRODUKTU!!!!