GRA TELEWIZYJNA PEGASUS PEGAZUS POLYSTATION
+ PISTOLET + GRY!!
ORYGINALNE RETRO-GRANIE
NAJLEPSZA KONSOLA NA ŚWIECIE - TERAZ NAJNOWSZA WERSJA - Klasyka sama w sobie - SUPER KONTYNUACJA PEGASUSA.
Pamiętasz takie klasyki jak MARIO BROS, STREET FIGHTER 1, 2 lub CONTRA?
Teraz powracają w nowej konsoli z 9999999 grami i całym zestawem w super cenie. Idealne na prezent
Przeżyj niezapomniane chwile jeszcze raz! Znajdź pudło z kartridżami, odśwież stare przeboje, przypomnij sobie najlepsze gry świata! Tylko tu i teraz! Najlepsza zabawa na świecie!
Mnóstwo kultowych gier
W zestawie jest konsola, dwa pady, pistolet, zasilacz
Opisy niektórych gier
SUPER MARIO BROS
Jest chyba najbardziej znaną grą na konsolę pegasus, biła i nadal w gronie bije rekordy popularności. Doczekała się kilku wydań na konsolę pegasus, znanę są tytuły DOKTOR MARIO, Mario Bros 4 czy Mario Bros 2. Jednak najbardziej grywalną wersją jest...
W tej
grze platformowej wcielamy się w postać bohatera, jest to
Mario lub w wypadku gry na dwóch graczy -
Luigi. Głównym celem
gry jest pokonywanie etapów by na końcu uratować swą księżniczkę. Każdy etap kończy się walką z potworem,
bossem w naszym przypadku mamy doczynienia z dziwactwem złówio podobnym. W grze cieszy miła sceneria jak na owe czasy, oraz zróżnicowana trudność kolejnych poziomów, wędrówkę po
świecie mario utrudniają nam złówie, różne kolczatki trujące ryby, kwiaty które mogą nas ugryść. W grze są też bonusy takie jak:
- grzybek - po jego zjedzeniu nasz mario rośnie, oraz ma możliwość burzenia murów - to bardzo przydatna opcja ponieważ czasem w murach są ukryte bonusy takie jak pieniążki- warto zbierać ponieważ każde 100 monet to nowe życie.
- kwiatek - po zjedzeniu tego czarodziejskiego kwiatu nasz mario ma możliwość strzelania palącymi się kulami
- gwiazdka - niczym gumisiowy sok z gumi jagód sprawia iż nasz bohater jest nieśmiertelny.
Świat
super mario bros to świat magiczny, w grze ukryte są przejścia, dzięki którym możemy dostać się do końca poziomu a nawet do innego świata. Nie będę tutaj zdradzał szegółów - odkryjcie na nowo je sami.
Contra
Gra zostałą wydana przez firmę KONAMI w 1987 roku. Gracz wciela się w komandosa walczącego z terrorystami i kosmitami. Gra największą popularność zdobyłą wśróde koneserów automatów do gier. W świecie wydawana była na konsolę NES w Polsce zaś jej popularność wzrosła dzięki konsoli pegasus.
Akcja gry toczy się w roku 2633, gdzie na wyspę Gulaga niedaleko Nowej Zelandii spada niewielki meteoryt. Jakiś czas później okazuje się że wraz z meteorytem na Ziemię spadli kosmici mający na celu podbój Ziemi, a grupa terrorystyczna Red Falcon zamierza im w tym pomóc. Dwaj komandosi, Bill Rizer i Lance Bean, zostają zesłani na Galugę z misją zniszczenia kosmitów i Red Falcon.
Gra Contra jest grą ciężką lecz niesamowicie grywalną, ciekawostką gry jest fakt, iż wspaniale gra się w nią na dwie osoby - dwóch graczy, wspólnie przemierzejąć wyspę i pokonując potwora. W grze jest ułatwienie i możemy grać w trybie 99 żyć, co ułatwia przechodzenie poziomów.
Sama klasyka.
Słynne TANKI
Czyli przez nas nazywane CZOŁGI to inne określenia gry TANK 1990, jak sama nazwa wskazuje gra na konsolę PEGASUS ukazała się w owym roku. Gra wydana została przez firmę NAMCO, jej wcześniejsze odsłony na automaty zręcznościowe to TANK BATTALION oraz BATTLE CITY.
Gra to typowa zręcznościówka, my wcielamy się w postać.. no właśnie siadamy za sterami czołgu i odbieramy atak nieprzyjacielam, naszą misją jest obrona godła, herbu - symbol naszej bazy (bądź niech tak będzie jak kto woli i co kto woli- przecież to sami możemy wyobrazić co kryje się pod herbem) W grze tank naszymi przeciwnikami są inne czołgi, a poruszamy się w labityntach zbudowanych z cegieł, stali, oraz przykrytych roślinnością. Część przeszkód możemy zniszczyć, gra tank zawiera również bonusy, które ułatwią nam rywalizację z przeciwnikiem. Gra Tank 1990 jest bardzo grywalną i przyjemną zabawą, zawiera przejrzyste menu informacyjne gdzie są symbole tanków przeciwnika, które pozostały nam do zestrzelenia. Ciekawym trybem jest opcja projektowania i budowania pola walki.
GALAXIAN
Tej gry przedstawiać nie trzeba. Klasyka klasyki, matka wszelkich strzelanek, wstyd choć raz nie zagrać.Akcja gry "Galaxian" osadzona została w kosmosie. Kierujemy statkiem, który przemierza bezkresne galaktyki, napotykając wiele wrogich obiektów, które musimy wyeliminować, aby przeżyć i dotrwać do następnej rundy. Niestety nasze zadanie jest utrudnione, ponieważ możemy poruszać się tylko w prawo i w lewo - unikając atakujące nas jednostki. Do dyspozycji mamy jednak działo, którym możemy niszczyć napierających napastników. Z rundy na rundę nasi wrogowie stają się co raz szybsi i zwrotniejsi.
DOUBLE DRAGON
Double Dragon to kultowe mordobicie z automatów coin-up, które swego czasu cieszyło się ogromną popularnością.
Grać można zarówno samemu jak i w dwie osoby. Rozgrywka ogranicza się do ciągłego chodzenia w prawo i anihilowania nadciągających zewsząd przeciwników. Dużym plusem programu jest bogaty garnitur uderzeń a także możliwość podnoszenia upuszczonych przez wrogów broni i zadawania z ich pomocą mocniejszych ciosów. W podręcznym arsenale znalazły się noże, bicze, kije, kamienie a nawet laski dynamitu. Grę podzielono na kilka dużych etapów, na końcu których pojawiają się tzw. „bossowie”. Walka z nimi jest zdecydowanie trudniejsza, ale i tak dla wprawionego w boju wojownika nie będzie to stanowić większego problemu.
Double Dragon można polecić przede wszystkim fanatykom chodzonych mordobić pokroju Target Renegade lub Golden Axe.
Czasami bywa tak, że przez lata człowiek ma w głowie tytuł gry, który staje się synonimem pewnego gatunku. Jest czymś w rodzaju wspomnieniowego ideału i to nie za sprawą braku wad, a głównie z powodu uczucia, jakie towarzyszyło nam przy pierwszym spotkaniu z czymś nowym. Tak było w moim przypadku z Double Dragon II.
Seria Double Dragon to głównie gry z gatunku chodzonych bijatyk, połączonych z elementami platformowymi. Zresztą po tylu latach na rynku szczerze wątpię, że jest ktoś, kto choć raz nie słyszał nic na jej temat. W 1989 roku na świat przyszła druga odsłona serii, opowiadająca dość nieskomplikowaną fabułę. Gangsterzy porwali nam dziewczynę, a my swoimi gołymi rękami musieliśmy przedrzeć się przez całe miasto pokonując przy tym kolejnych mniej lub bardziej skomplikowanych wrogów. Brzmi dość banalnie i wydawać by się mogło, że gra nudziła się po 15 minutach, nie mając sobą nic do zaoferowania. Wbrew pozorom prosty był jedynie scenariusz. Rozgrywka to zupełnie inna para kaloszy – jest dość skomplikowanym elementem całości i wymaga stosownego opanowania.
Pac Man
To kolejny klasyk z gier na Pegasusa i Konsolę NES, pierwsze jej wydanie pochodzi z roku 1980, na automaty zręcznościowe. Doczekała się w zasadzie przeróbek poprzez Atari, Amigę, Segę, Gameboy, po dzisiejsze czasy. Lecz największą popularnością cieszyła się w okresie gdy królowały gre video - telewizyjne pegasus.
Gracz kieruje żółtą kulką - tytułowym Pac-Manem − poprzez labirynt pełen białych kulek. Warunkiem przejścia do następnego poziomu jest zjedzenie ich wszystkich. Ponadto należy unikać czterech duszków (różowego - Pinky, błękitnego - Inky, czerwonego - Blinky i pomarańczowego - Clyde), które poruszają się w (pozornie) losowych kierunkach po całej planszy. Trafienie na duszka oznacza utratę jednego życia. Na planszy są także 4 większe kulki, które na krótki czas odstraszają przeciwników i pozwalają na ich zjedzenie. Zjedzenie ducha oznacza dodatkowe punkty, a im więcej duchów zjemy za pomocą jednego "wzmacniacza" tym więcej punktów otrzymujemy. Ze zjedzonych duszków zostają same oczy, które wracają do domku w centrum planszy, gdzie się regenerują. Na planszy pojawiają się też specjalne symbole (zwykle owoce), za zjedzenie których przyznawana jest dodatkowa premia punktowa. Na ekranie znajduje się też specjalny tunel, który łączy dwa brzegi planszy (wchodząc z jednej strony wychodzimy z drugiej). Duchy również mogą korzystać z tunelu, lecz poruszają się w nim prawie dwukrotnie wolniej, co daje Pac-Manowi znaczną przewagę.
Pomimo faktu, że każdy kolejny poziom rozgrywa się na identycznej planszy, poszczególne poziomy różnią się poziomem trudności. Zmieniać się mogą szybkość Pac-Mana i duchów, rodzaj bonusowego symbolu, taktyka wypuszczania duchów z ich domku czy długość trwania okresu "przerażenia" po zjedzeniu wzmacniacza. Co ciekawe, na wyższych poziomach wzmacniacz działa tak krótko, że duchów nie można już zjadać (wciąż jednak zmieniają one kierunek po zjedzeniu dopalacza).