NOWOŚĆ! NAJNOWSZA ODSŁONA GRY RODZINNEJ/ZRĘCZNOŚCIOWEJ TWISTER!
NOWA WERSJA OFERUJE KLASYCZNA GRĘ W TWISTERA ORAZ 2 NOWE RUCHY W ZABAWIE!
- Wspaniała gra zręcznościowa dla całej rodziny i znajomych!
- Idealna na długie wieczory w gronie bliskich jak i na imprezy okolicznościowe.
- Gra zręcznościowa w której musimy unosić swoje ciało nad matą z kolorowymi kropeczkami to klasyka gatunku!
- Nasza wersja wprowadza dodatkowo prócz klasycznej gry 2 nowe ruchy w zabawie przez co jest ona jeszcze fajniejsza!
- Podczas losowania mamy 2 nowe pola oznaczone chmurką i postacią:
- Chmurka nakazuje nam podnieść jedną z kończyn do góry, gdy trafimy na pole z chmurką po raz kolejny, musimy zamienić aktualną rękę lub nogę.
- Postać umożliwia przez losującego wymyślenie dodatkowej pozycji dla gracza co daje jeszcze więcej rozrywki i uśmiechu podczas zabawy.
- Nasza mata ma bardzo duże rozmiary XXL i jest bardzo estetycznie wykonana: ok. 160 x 140 cm.
- W zestawie plansza do gry oraz koło do losowania kolorów.
- Całość zapakowana w estetyczne pudełko idealne na prezent.
- Wymiary pudełka: 27 x 27 x 5 cm.
- Gra dla dzieci od 6 roku życia.
- Minimalna ilość graczy: 2+ (1-2 gracze + 1 osoba do losowania kolorów)
- Wspaniała zabawa gwarantowana!
Gra zręcznościowa idealna łącząca gimnastykę i spryt ze świetną zabawą! Aby wygrać, musisz utrzymywać stabilność ciała stając na rękach i stopach na kolejno wylosowanych kolorowych polach maty. Nie jest to natomiast takie proste gdy przeszkadzają ci inni gracze znajdujący się na macie. Musimy również pamiętać o zasadzie, że nie wolno dotknąć maty łokciem ani kolanem.
Sędzia kręci strzałką i wskazuje kolor na którym musisz postawić swoją stopę lub dłoń.
W naszej nowej odsłonie mamy 2 nowe pola oznaczone chmurką i postacią które wprowadzają nowe zabawne zasady do gry! Dzięki temu prócz klasycznej rozgrywki możemy przenieść ją na nowszym bardziej zabawny i ekstremalnie trudny poziom!
ZASADY GRY
Do gry potrzeba 2 lub więcej osób.Jedna osoba odpowiedzialna jest za kręcenie wskazówką i typowaniem, który gracz ma ruch.
Zadaniem graczy jest umieszczanie dłoni lub stopy na wskazanym przez wskazówkę polu.
Po ustawieniu ciała w odpowiedniej pozycji, z kończynami na odpowiednich polach nie wolno się już ruszać należy czekać na kolejny ruch wskazówką.
Jeśli zdarzy się tak, iż wszystkie sześć pól w jednym kolorze jest zajęte, zakręćcie strzałką jeszcze raz.
Jeśli kolor, na którym właśnie stoisz jest zajęty, musisz przenieść się na inne pole w tym samym kolorze (jeśli wszystkie są zajęte, zakręć strzałką jeszcze raz).
Wygrywa ten, kto najdłużej utrzyma się na macie.
DODATKOWE FUNKCJE ROZGRYWKI
Gdy trafisz na pole z chmurką musisz unieść wskazaną przez sędziego rękę lub nogę do góry.
Gdy trafisz na pole z chmurką ponownie, zamieniasz dotychczasową rękę lub nogę która była w górze, na tą która aktualnie znajdowała się na macie!
Kolejne nowe pole to skręcona postać, podczas gdy trafisz na to pole sędzia może wydać ci dodatkowe śmieszne zadanie, podczas którego przy przekładaniu nogi lub ręki musisz dodatkowo wykonań.
np. Połóż rękę na zielonym polu i potrząśnij zabawnie nogą.
np. Przesuń nogę na czerwone pole i zaszczekaj jak piesek.
Inspiracją nie ma końca, kilka z nich jest dostępnych na odwrocie planszy do gry!