Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 21,90 zł
- Gra Planszowa 2W1 Kot W Butach, Wilk I Dziewczynka
- 32,89 zł z dostawą
- 21,60 zł
- Gra Planszowa 2w1 Warcaby + Lis i Gęsi Trefl 02301
- 32,59 zł z dostawą
- 34,55 zł
- Gra planszowa 2w1 Koci Domek Gabi Trefl
- 44,54 zł z dostawą
GRA PLANSZOWA 2w1 WILK I ZAJĄC POGOŃ GABI 010 (6049673466)
Sprzedający ewka_kr_2006
poleca 99,70%
|
2310
Opis
GRA PLANSZOWA 2w1 WILK I ZAJĄC POGOŃ GABI 010
WIEK: 6-99 LAT
WILK I ZAJĄC
zasady gry
W grze może uczestniczyć od 2 do 4 graczy. Każdy gracz otrzymuje po dwa pionki w jednym kolorze. Jeden pionek bierze udział w grze bedąc przemieszczany po torze gry, drugi służy do zaznaczania ilości zdobytych punktów. Celem gry jest zdobycie 20 punktów, ten z graczy, który uczyni to jako pierwszy - wygrywa. Przed rozgrywką gracze rzucają kostką, wyrzucona ilość oczek pokazuje z jakiego pola gracz rozpocznie grę, są to pola ukazujące oczka kostki od 1 do 6. Jeżeli pole jest już zajęte gracz ponawia rzut i czyni to do skutku. Rozgrywkę rozpoczyna gracz, którego pionek stoi na polu z najmniejszą ilością oczek, pozostali gracze postępują identycznie. Ruch polega na rzucie kostką a nastepnie przesunięciu pionka o ilość pól, które wskazała kostka. Pionki przemieszczają sie w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. W trakcie rozgrywki pionki stają na polach oznaczonych różnymi kolorami i rysunkami. Stając na tych polach należy postępować według zasad umieszczonych poniżej.Zdobyte punkty gracze zaznaczają drugim swoim ponkiem na torze punktów (od 1 do 20 punktów) znajdującym się obok planszy.
- Jeżeli pionek stanie na czarnym polu traci 1 kolejkę
- Jeżeli pionek stanie na polu z balonikami., w zależności czy to 1,2 czy 3 tyle punktów zaznacza na torze punktów.
- Jeżeli pionek stanie na polu z oczkami kostki, rzuca kostką i przestawia pionek na wskazane pole, pozostawiając go natomiast na aktualnym polu jeżeli liczba oczek wskazuje pole na którym stoi.
- Jeżeli pionek stanie na polu z WILKIEM gracz zabiera jeden punkt dowolnemu rywalowi.
- Jeżeli pionek stanie na polu z ZAJĄCEM wszyscy gracze otrzymują po 1 dodatkowym punkcie.
- Jeżeli pionek stanie na polu z zajętym przez innego gracza lub graczy zabiera mu lub im po 2 punkty dodając je automatycznie sobie.
POGOŃ
zasady gry
Gra jest przeznaczona dla dzieci od lat 6.
W grze bierze udział 2 dzieci.
Skład gry:
plansza
2 pionki: czerwony i czarny
kostka do rzucania
zasady gry:
Czarny pionek ucieka, czerwony go goni. Zadaniem czerwonego pionka jest złapanie przeciwnika przed kryjówką. Jeżeli czarny ponek dotrze do kryjówki, czerwony przegrywa. Pierwszy startuje z czarnego pola z białą kropką pionek czarny. Polem startowym dla czerwonego pionka jest czerone pole z białą kropką. Po rzucie kostką pionki mogą się poruszać w dowolnym kierunku po trasie. Z wewnętrznego toru mogą przechodzić na zewnętrzny tylko z zaznaczonym niebieskim kolorem i strzałkami pól. Dwa czarne pola zaznaczone strzałkami są jedynymi drogami ucieczki do kryjówki pionka czarnego. Czarny pionek może wejść do kryjówki tylko wtedy, gdy sie zatrzyma na tym polu i gdy rzuci kostką trzy oczka - z zewnętrznego toru lub jedno oczko - z wewnętrznego toru. Gdy rzut się nie uda, musi dalej się poruszać po trasie. Na obydwu trasach znajdują się pola zaznaczone śladami stóp. Gdy czerwony pionek zatrzyma się na tym polu zyskuje dodatkowy rzut kostką, czarny natomiast traci 1 rzut.
Gra kończy się z chwilą złapania czarnego pionka (gdy czerwony pionek zatrzyma się na polu na którym stoi czarny, lub będzie go mijał) lub gdy czarny pionek schroni się do kryjówki i wtedy on wygra.
Kontakt |
|
|
Odbiór towaru |
|
Mapa |
Oprogramowanie sStore
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.