LUCRUM GAMES Gra Pętla
Dr fuks powraca powraca powracaPętla to zakręcona gra kooperacyjna typu deck building, w której wcielicie się w Strażników Czasu by stoczyć spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Zdobywajcie potężne artefakty, które pomogą wam powstrzymać wszechobecne duplikaty doktora a następnie dokonać sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie specjalne umiejętności waszych postaci i możliwości zapewniane przez karty, mistrzowsko opanujcie również zasady PĘTLI, łącząc ich efekty w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie jednak czujni! Doktor raczej nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom!Pętla wspólny wróg jednoczy!Witamy Was w szeregach naszej korporacji ! Od teraz waszym celem jest przede wszystkim pokonanie szalonego dra Fuksa. W Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks ostatecznie naruszy wszechświat. W tym przypadku to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało już żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, aby generować nowe duplikaty samego siebie i wyrwy w czasoprzestrzeni. W wyniku wyrw pojawia się tam wir A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata! Co zrobić, żeby do tego nie dopuścić? Zbierać, a przede wszystkim mądrze wykorzystywać, potężne artefakty, takie jak Duża Rolka Taśmy Klejącej czy Święty Graal. Dodatkowo musicie skupić się na tym, aby odsyłać duplikaty doktora w niebyt. Po trzecie musicie wypełniać zadania, które stawia przed Wami gra, a które pomogą powstrzymać machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!Gra zawiera cztery tryby rozgrywki, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie i inny poziom trudności. Dodatkowo oferuje też wariant solo przeznaczony dla pojedynczego gracza.
- Wersja: Podstawa
- Płeć: Chłopcy, Dziewczynki
- Baterie w zestawie: Nie
- Produkt na baterie: Nie
- Zasilanie: Nie dotyczy
- Rodzaj: Planszowe, Strategiczne i ekonomiczne
- Min. liczba graczy: 1
- Max. liczba graczy: 4
- Wersja językowa: Polska
- Wymagania wiekowe: od 12 lat
- Akcesoria w zestawie: Instrukcja, 1 woreczek, 1 plansza czasoprzestrzeni, 1 plansza kwatery głównej, 1 model machiny dra Fuksa, 5 drewnianych pionków agentów, 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny), 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich), 10 kafli sabotażu, 3 kafle wiru, 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry), 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki), 1 broszura operacyjna, 1 karta z zasadami gry solo
- Czas gry: 60 min
Symbol: WGLCGP0UL000143