Gra Neuroshima Hex 3.0 Last Aurora. Przebudzenie Molocha
Dodatek Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha wprowadza nowe karty i zasady, w tym:
- nowy rodzaj ocalałych - androidy
- nowych wrogów - działka automatyczne
- nowy zasób - baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju
- mechanikę alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora.
- Rodzaj: Przygodowe,Rodzinne i towarzyskie
- Min. liczba graczy: 1
- Max. liczba graczy: 4
- Czas gry: 90 min
- Wersja językowa: Polska
- Wymagania wiekowe: 13 lat
- Płeć: Chłopcy,Dziewczynki
- Produkt na baterie: Nie
- Baterie w zestawie: Nie
- Zasilanie : Nie dotyczy