Gra magnetyczna Kółko i krzyżyk
Albi Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą,umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywkiw kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciupolach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednejlinii â poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgająstarożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jednąz najstarszych gier w historii !W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki.Podczas gry na mniejszej (4 a 4) aby wygrać należy połączyć3 symbole. Podczas gry na większej siatce należypołączyć cztery lub pięć z nich â zależnie od ustaleńmiędzy graczami.Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbolena dowolnych wolnych polach. Symbolu nie możnaumieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbująprzeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowiwygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej,ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywkina długie godziny.Gra dla 2 graczy
8590228052636;1242870