kscytująca gra dla poszukiwaczy przygód.
Głęboko, w perlisto niebieskich głębiach oceanu, leży fantastyczna wyspa Lumina, na której mieszkają czarujące świetliki.
Każdego lata młodzi poszukiwacze przygód startują w ekscytujących zawodach, w których poszukują pięć rzadkich świecących stworzeń.
Nie jest to takie proste zadanie, gdyż nieśmiałe świetliki pojawiają się w różnych miejscach, czasami na wybrzeżu na starych okrętach, a czasami w zaczarowanych ruinach.
Na domiar złego, odległości między miejscami, w których pojawiają się świetliki, bywają duże.
Jednak przy pomocy właściwych kart położenia, można wyprzedzić konkurentów. Dlatego warto zwrócić szczególną uwagę na to, jak najlepiej przemieścić się z jednej lokalizacji do drugiej.
Gracz, który jako pierwszy znajdzie pięć świetlików zostaje "najlepszym łapaczem świetlików”.
ZAWARTOŚĆ
1 plansza do gry
4 poszukiwaczy przygód (figurki)
15 kart położenia
16 świetlików (okrągłe płytki)
instrukcja do gry
Gra przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia.
Gra WSPIERA :
- ćwiczy umiejętność strategicznego myślenia
- pozwala rozwijać umiejętniść kierowania emocjami
Informacje o produkcie:
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: około 15 min
Materiał: trwała tektura, drewno