Egmont Gra książkowa Escape Quest. Świat Wirtualny
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry! Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
- Płeć: Chłopcy, Dziewczynki
- Baterie w zestawie: Nie
- Produkt na baterie: Nie
- Zasilanie: Nie dotyczy
- Rodzaj: Książkowe
- Min. liczba graczy: 1
- Max. liczba graczy: Bez ograniczeń
- Wersja językowa: Polska
- Wymagania wiekowe: od 12 lat
- Pozostałe parametry: Liczba stron: 106
- Marka: Brak
Symbol: WGEGMY0UL059006