POSIADŁOŚĆ SZALEŃSTWA
WERSJA PODSTAWOWA (2 edycja)
Wydawnictwo: GALAKTA
Ilość graczy: 1-5
Wymagania wiekowe: 14+
Drzwi zostały otwarte
Nowa edycja Posiadłości Szaleństwa to dalej ta sama, doskonała gra, w której badacze muszą rozwiązać zagadkę, kryjącą się w starym budynku i jego okolicach – tym razem jednak narracja jest dużo bardziej wciągająca, decyzje graczy, zarówno te mechaniczne, jak i fabularne, zaważą na losie wyprawy, a nowe zagadki będą wymagały nie lada sprytu, zdolności logicznego myślenia i łączenia faktów. Przerażające stwory czają się za każdym rogiem, tajemnicze zaklęcia pomogą Wam przezwyciężyć trudności – za cenę poczytalności, a asortyment przedmiotów przyda się, by przekonać do siebie spotkane postaci, lub pokonać kultystów. Przy odrobinie szczęścia może nawet uda Wam się ujść z życiem i opuścić posiadłość.
Do rozgrywki niezbędna jest darmowa aplikacja. Należy ją pobrać z AppStore, Google PLAY i Amazon AppStore.
Drzwi zostały otwarte
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…
Opowiedz mi swoją historię…
Pierwszy ze scenariuszy, Wrota do Dworu Silverwood, jest śledztwem, które toczy się w sprawie zaginionych. Oficer Tetsuo Mori prosi o pomoc w odnalezieniu kilku osób. Wszystkich łączy jedno – Dwór Silverwood. Obserwacje z początku przyjazdu mogą jednak wprowadzić was w błąd – odwiedzone wcześniej miejsca po jakimś czasie mogą się wydać zupełnie obce.
Drugi scenariusz, Płomień nienawiści, wprowadza podobne niespójności. Thomas Carvey przeczuwa, że ktoś czyha na jego życie. Zaprasza więc badaczy na obiad i przedstawia im całą sprawę. To, czego jesteście świadkami, może sugerować, że Thomas może mieć rację. Jednak czy mówi wam całą prawdę? Musicie się tego dowiedzieć – śledztwo doprowadzi was do niezwykłej tajemnicy, której będziecie musieli stawić czoła.
To będzie długa noc…
Podczas rozgrywania scenariusza, badacze nie raz staną oko w oko z przerażającymi monstrami, żadnymi ich krwi. Walka jest niemal nieunikniona – nawet jeśli badacze będą próbowali uciekać, potwór w końcu ich dopadnie. Obrażenia, które wyrządzi będą jednak nie tylko ranami na ciele, ale groteskowe formy i wynaturzone dźwięki potworów często pozostawią swój odcisk na psychice postaci, chyba że test odpowiedniej umiejętności pozwoli oprzeć się tej przerażającej wizji.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 2 instrukcje ● 24 kafelki mapy ● 8 kart i figurek graczy ● 40 kart przedmiotów powszechnych ● 30 karty Zaklęć ● 37 kart stanów ● 24 karty przedmiotów unikatowych ● 40 karty obrażeń ● 40 kart przerażenia ● 24 żetony i figurki potworów ● 16 żetonów przeszukiwania ● 22 żetony osób ● 16 żetonów eksploracji● 4 żetony tajnych przejść ● 4 żetony barykad ● 18 żetonów ognia ● 8 żetonów ścian ● 4 żetony drzwi ● 26 żetonów wskazówek● 6 żetonów identyfikacyjnych ● 5 kości + ZESTAW KONWERTUJĄCY