TALISMAN : GÓRY
ROZSZERZENIE
Wydawnictwo: GALAKTA
Ilość graczy: 2-6
Wymagania wiekowe: 9+
Rozszerzenie GÓRY wprowadza do gry nową, nie odkrytą Krainę. Specjalnie dopasowana plansza i ponad 100 nowych kart sprawiają, że to górskie królestwo budzi się do życia. Sześciu nowych Poszukiwaczy, każdy posiadający własną, przepiękną figurkę, zapewni graczom całkowicie nowe, cudowne doświadczenia. Wdrap się tak wysoko, na ile starczy ci odwagi, i zagarnij niewyobrażalne bogactwo czekające na wierzchołku najwyższego szczytu świata Talizmanu!
Legenda o Orlim Królu
Według podań magia przecieka do świata ze szczytu najwyższej góry w krainie. Mistyczne energie bijące z tego źródła przenikają do śniegu, a potem spływają w dół stoków pod postacią zaklętego strumienia, przecinającego Góry. Pieczę nad tym magicznym miejscem i jego czystością trzyma Orli Król – potężny duch natury, przyjaciel ptaków i bestii.Mimo wielu niebezpieczeństw Gór, powab bogactwa, władzy i magicznej wiedzy jest dla wielu awanturników nie do odparcia. Badacze i łowcy skarbów poszukują cennych klejnotów, wyrzucanych przez wartki nurt na brzegi zaklętego strumienia.Alchemicy i czarodzieje pożądają magicznych wód, które stanowią potężny katalizator dla eliksirów i zaklęć. Poszukiwacze przygód i mędrcy podążają za plotkami o Zaginionym Mieście, w nadziei odkrycia tajemnic dawno wymarłej cywilizacji lub po prostu zagrabienia zapomnianych bogactw. Wielokroć Orli Król musiał wydalać tych intruzów z Gór, jego gniew nie zna bowiem litości. Milenia temu pewien czarodziej pragnął ugruntować swoje rządy nad krainami, tworząc potężny artefakt, Koronę Władzy. Konstrukcja takiego skarbu wymagała szlachetnych kamieni, które można było znaleźć jedynie w Górach. Sprytem i podstępem czarodziej wykradł te klejnoty z królestwa Orlego Króla. Kiedy Orli Król zobaczył, co zrobił czarodziej, wpadł we wściekłość.U kresu swych dni czarodziej ukrył Koronę Władzy w najbardziej niebezpiecznej części najbardziej niebezpiecznego zakątka swego królestwa, a na jej straży postawił tak przerażających strażników, jakich tylko udało mu się przyzwać swymi najpotężniejszymi czarami. Korona miała wyczekiwać dnia, kiedy pojawi się bohater posiadający siłę, mądrość i odwagę, aby ją zdobyć i zasiąść na tronie krain Magii i Miecza.Jeśli jednak to Orli Król odnalazłby pierwszy Koronę Władzy, z pewnością by ją zniszczył. Nie zapomniał bowiem wtargnięcia do swojego królestwa ani kradzieży drogocennych klejnotów i nie spocznie, dopóki naturalna kolej rzeczy nie zostanie przywrócona, a to, co należało do niego, na powrót nie znajdzie się w Górach!
Nowi bohaterowie
Do gry wchodzi 6 nowych nowych kart Poszukiwaczy. Działają dokładnie na tych samych zasadach, co karty z gry podstawowej, dając graczom jeszcze większy wybór bohaterów
Nowe figurki
Każdej nowej karcie Poszukiwacza odpowiada plastikowa figurka, która będzie przedstawiać jego położenie na planszy.
Nowe przygody
Dodatek GÓRY to jeszcze więcej zabawy:
- 142 karty Gór
- 10 kart Zaklęć
- 12 kart Przygód
- 4 karty Reliktów
- 3 karty Alternatywnych Zakończeń
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
Instrukcja• 1 plansza Gór• 142 karty Gór• 10 k ar t Zak lęć• 12 kart Przygód• 4 karty Reliktów• 3 karty Alternatywnych Zakończeń• 6 kart Poszukiwaczy• 6 plastikowych figurek Poszukiwaczy