Gra Batman: Wszyscy Kłamią
Wcielcie się w detektywów i wspólnie rozwiążcie tajemnicze sprawy w Gotham City!
Batman: Wszyscy Kłamią to dedukcyjna kryminalna gra planszowa dla 2-4 graczy, osadzona w komiksowym uniwersum Batmana.
Gracze wcielają się w czwórkę głównych śledczych i wspólnie podejmują decyzje, starając się rozwiązać szereg trudnych spraw kryminalnych.
Każdy gracz ma ukryty cel - własne tajne zamiary i unikalne warunki wygranej, w zależności od tego, którą postać DC przedstawia. W trakcie rozgrywki odnajdą swoje indywidualne sposoby na zdobycie informacji, które pomogą w śledztwie.
4 SPRAWY DO ROZWIĄZANIA:
Zapoznaj się z zasadami gry rozwiązując wstępną sprawę z Prologu, a następnie kontynuuj z trzema dużymi sprawami, z których każda zajmuje około 2-3 godzin.
Każdą sprawę możesz rozegrać osobno, ale po rozwiązaniu wszystkich odkryjesz szerszy, łączący je wątek fabularny.
Każdy scenariusz kończy się raportem końcowym z pytaniami weryfikującymi, jak dobrze zbadaliście sprawę.
Śledztwo
Rozwiąż sprawy, korzystając z różnych fizycznych i cyfrowych komponentów gry:
- talii kart z oryginalną fabułą zawierającą istotne wskazówki i zwroty akcji,
- Kart scen z paskami komiksowymi Batmana ilustrującymi fabułę
- mapy Gotham City,
- dostępu do archiwów Gotham City Gazette na dedykowanej stronie internetowej, dzięki którym poczujesz się jakbyś tam był.
WYBIERZ SWOJĄ POSTAĆ:
Vicki Vale - odważna i wytrwała reporterka Gotham City Gazette. Oddana swojej pracy i mieszkańcom Gotham City. Będzie walczyć, by ujawnić prawdę, bez względu na wszystko. Jej misją jest pomóc temu miastu wyjść z mrocznych czasów kłamstwa i hipokryzji.
Warren Spacey - przenikliwy dziennikarz, stary wyga, który zbyt dobrze zna Gotham City. Ma kontakty w podziemiu, nikogo się nie boi i nie ma drzwi, do których nie zapuka. Spacey to ten, który wiele lat temu napisał pierwszy artykuł o Jokerze.
Harvey Bullock - brutalny detektyw, tajemnicza twarz G.C.P.D, zły glina z duetu „dobry glina, zły glina”. Zbyt wiele razy łamał policyjne procedury, zbyt wiele razy był zawieszany w obowiązkach i zbyt wiele razy pakował się w kłopoty. Nadal jest jednym z najbardziej zaufanych ludzi Gordona, najlepszych, na których Gotham City może liczyć w tych trudnych czasach.
Catwoman - to przebiegła złodziejka i niespodziewana sojuszniczka Batmana. Włamywaczka, która balansuje między dobrem a złem. GCPD chcieliby zobaczyć ją w więzieniu, a Batman wśród obrońców Gotham City, ale Catwoman – jak wszystkie koty – podąża własnymi drogami i nikt nigdy nie wie, wobec kogo pozostanie lojalna.
ZAWARTOŚĆ:
- 4 talie kart Tropów (łącznie 85 kart)
- 1 talia Scen (31 kart)
- 1 talia kart Celów Osobistych (27 kart)
- 4 zestawy Wprowadzeń do Rozdziałów (w 4 kopertach)
- 1 znacznik Śledztwa
- 1 znacznik Lokacji
- 1 plansza Gry
- 8 płytek Lokacji
- 4 płytki Postaci (z Informatorami na rewersach)
- 3 żetony Dostępu: 1x Autorytetu , 1x Batmana , 1x Podziemia
- 4 żetony Postaci: 1x Bullock , 1x Catwoman , 1x Spacey , 1x Vale
- 10 żetonów Dowodów
- 1 mapa Gotham City
- 1 Instrukcja
5902560384710