Gorski Full amortyzowany rower BMC , nowy niejezdzony tylko wypakowany z kartonu rama rozmiar 45 cm kola 29"
Agresywna geometria, wszechstronność zastosowania oraz optymalnie dobrane komponenty najwyższej jakości – tak prezentuje się seria rowerów BMC trailfox, które oparto na lekkich ramach z pełnym zawieszeniem (full suspension) oraz kołach o rozmiarze 29”. chodzi o najwyzszy model .
Katalogowa cena detaliczna: 37,690zł
- Rama
Trailfox 01 29 – Advanced Pivot System
- Manetki
XX1
- Materiał
01 Premium Carbon (F&R), Internal cable management
- Hamulce
Shimano XTR Trail (203/203mm)
- Rozmiary
S / M / L
- Kierownica
BMC MFB 01 Carbon, 750mm
- Widelec
RockShox Pike RCT3 Solo Air (160mm)
- Mostek
BMC AMSM 02, 45mm
- Amortyzator tył
Cane Creek DB Inline (150mm)
- Wspornik siodełka
RockShox Reverb Stealth
- Biegi
1×11
- Siodełko
Fizik Nisene XS
- Korba
XX1, 30T Black
- Piasty
DT Swiss EX 1501 Spline ONE
- Kaseta
XX1, 10-42T
- Obręcze
DT Swiss EX 1501 Spline ONE
- Łańcuch
SRAM PC-X1
- Opony
Onza: Ibex FRC120 (F) / Ibex FRC60 (R), 2.4
- Przerzutka przod
- Przerzutka tył
XX1
Z tym rowerem daliśmy kolarzom ramę, której geometria stanowi spełnienie długiej listy życzeń co do jazdy po agresywnym terenie w jakichkolwiek górach. Rower jest większy, agresywniejszy i zdolniejszy niż dotychczas. Nasza drużyna BMC Factory Trailcrew dowiodła podczas wyścigów w kraju i zagranicą, jak zdolny jest ten rower - teraz Twoja kolej!
Dbałość o szczegóły na każdym kroku: zabezpieczenie ramy zabudowane na rurze tylnego widelca; opcjonalny łapacz łańcucha i prowadnica łańcucha oraz wymienny wieszak przedniej przerzutki. Mufa pod łożyska BB92 Press-fit wyposażony jest w klapki ISCG 05.
W rowerze końce widelca (w całości wykonane z włókna węglowego) skonstruowano dla pod system 12 x 142 mm i zamontowano na specjalnych wieszakach do bezpośredniego montażu przerzutek Shimano lub Sram, zależnie od grupy osprzętu.
Linki schowano, dzięki czemu kurz i brud nie wnika do linek przerzutek i hamulca.
Koła o średnicy 29 cali zmieniły świat kolarstwa górskiego. Umożliwiają jazdę bez wysiłku w trudnym i zmiennym terenie. Większa średnica koła daje lepszą kontrolę, komfort, pewność, nie wspominając już o prędkości. W 2013 r. Julien Absalon wsiadł na rower BMC z dużymi kołami i rok później zwyciężył na nim w mistrzostwach świata.
BWC – Big Wheel Concept
Zwycięskie osiągi to coś więcej niż tylko sprawa wymiarów opony – to sposób powiązania kół z całą resztą roweru. Nasza koncepcja BWC maksymalizuje zalety jazdy na kołach o średnicy 29 cali, przy zachowaniu radości i zwinności jazdy dzięki celowo podkręconej geometrii i konstrukcji kokpitu. Nisko położona oś suportu i krótkie rury tylnego widelca sprzyjają doskonałej trakcji i kontroli, zaś obszerna rura górna i krótki mostek kierownicy pozwalają kolarzowi na przyjęcie pewnej pozycji. BWC skupia się na elementach, które przenoszą zalety dużych kół na jazdę po szlaku.
Wyobraź sobie, że w dość trudnym terenie jedziesz na rowerze z pełnym zawieszeniem (full suspension). Po każdym ostrym zakręcie przyspieszasz. I za każdym razem amortyzacja zżera przyspieszenie oraz psuje całą zabawę i w taki sposób nagradza ciężką pracę.
APS – Advanced Pivot System
Dobrze skonstruowany rower z pełnym zawieszeniem (full suspension) daje pewność siebie, zaufanie i kontrolę nad jazdą w terenie. Idealne systemy zawieszenia maksymalizują efektywność pedałowania, lecz nie pogarszają zdolności do pochłaniania wstrząsów. Nasze rozwiązanie to nowoczesny system z wirtualnym punktem obrotu (APS – Advanced Pivot System). Jego zadaniem jest optymalizacja kinematyki i położenia osi obrotu, współczynników wyważenia, trajektorii osi i wymiarów amortyzatora. W drodze iteracji dostraja się wszystkie właściwości zawieszenia każdego z naszych wyróżniających się modeli do amortyzacji obu kół, dzięki czemu uzyskuje się najlepszą charakterystykę jazdy na dowolnym terenie. Efektem jest lekka, sztywna i zwarta konstrukcja, która umożliwia doskonałe panowanie nad jazdą i przenoszenie energii kolarza na rower.
Podczas przyspieszania powstaje siła bezwładności, która stara się sprężyć system amortyzacji. Nasz system APS przeciwdziała temu zjawisku. Starannie oblicza punkty obrotu tylnej amortyzacji w taki sposób, by generowana w warunkach przyspieszenia siła bezwładności nie była przeznaczana na sprężanie amortyzatora – napięcie łańcucha kompensuje to zjawisko. W efekcie cała siła pedałowania wykorzystywana jest przez napęd – bez jakichkolwiek strat energii związanych z amortyzacją. System amortyzacji zapewnia optymalną trakcję, a zatem gwarantuje przenoszenie mocy na podłoże.
System APS wyszukuje optymalny punkt obrotu za pomocą iteracyjnych obliczeń, służących do precyzyjnego dostrojenia właściwości amortyzacji, takich jak współczynnik wyważenia, trajektoria osi i wielkość szybkiego ruchu powrotnego. Zunifikowany tylny trójkąt połączony jest z główną ramą dwoma krótkimi łącznikami, przy czym górny łącznik uruchamia amortyzator. Rezultatem jest lekka, sztywna i zwarta konstrukcja. System amortyzacji wchłania uderzenia, zapewniając kolarzowi idealny komfort jazdy.
To kolejny przykład naszych wychodzących w przyszłość rozwiązań rowerowych, pochodzących z laboratorium badawczo-rozwojowego Impec i wysiłków, jakich dokładamy, by wstawić kolarza do równania – zaawansowany system APS oferuje jadącemu doskonałą kombinację wydajności, trakcji i komfortu.
https://www.mojekolo.cz/bmc-trailfox-01-xx1/
https://dolekop.com/clanek/6407-test-bmc-trailfox-devetadvaca-co-neni-devetadvaca
https://enduro-mtb.com/en/bmc-trailfox-01-xx1-review/
https://www.racycles.com/product/detail/9848
https://www.skibikecentrum.cz/pdf/generate.php?id=666964265&spec_id=271675667
https://bmc-switzerland.pl/produkt/trailfox-01-xx1-2016/
http://mtb.pl/nowosci-w-rodzinie-bmc/
http://wrower.pl/wiadomosci/nowe-rowery-all-mountain-marki-bmc,6393.html
ODBIOR OSOBISTY !!! JEZELI KTOS WOLI WYSYLKE TO PROSZE O USTALENIE SZCZEGOLOW WYSYLKI PRZED KUPIENIEM !!!
MIESZKAM W CZECHACH 12 KM OD GRANICY CIESZYN , JESTEM W POLSCE 3 -5 RAZY TYGODNIOWO , NIEMAM PROBLEM WYSLAC Z POLSKIEJ POCZTY ALBO POLSKIM KURIEREM , CZY DOWIESC DO KLIENTA ZA KOSZT PALIWA , OCZYWISCIE PO WPLACENIU KOSZTU TAKIEJ WYCIECZKI NA MOJE KONTO .
POSIADAM KONTO W POLSKIM BANKU I Z PRZELEWEM NIEMA PROBLEM , MOZNA TEZ PLACIC SERWISEM ALLEGRO .
PYTANIA PROSZE DROGA MEILOWA ALBO LEPIEJ TELEFONICZNIE , NIESIEDZE U KOMPUTERA CODZIENNIE
MOJE DANE W ZAKLADCE O SPRZEDAJACYM