Dysk kupiony jakieś 2 lata temu dość szybko zaczął szwankować (znany problem z tym dyskiem, na forach dużo o tym pisano) więc chciałem go zareklamować ale gdzieś zgubiłem paragon no i tak z pół roku przeleżał w szufladzie aż z kontaktowałem się telefonicznie z serwisem Firmy GOODRAM no i niestety bez paragonu nie mogłem go reklamować ale pan z obsługi serwisu był tak uprzejmy powiedział że ten problem da się rozwiązać instalując aktualizację firmware dysku.
Pan z obsługi z kontaktował się z kolegami potem polecił mi wysłać e-mail do suportu i tam przysłano mi na pocztę e-mail z link z hasłem do pobrania upgrade firmware dysku oraz informacje jak to zrobić, po kolejnych kilku miesiącach kiedy zdecydowałem się w końcu zaktualizować firmware dysk zaczął śmigać jak nowy.
Dysk testowałem w moim starym laptopie Fujitsu V6545 przez prawie 4 miesiące na Win. 7 Pro. 64 bit i nic się z nim nie działo laptop śmigał jakby dostał dobrego kopa wszystko OK. na koniec przetestowałem go programem do dysków SSD i żadnych błędów nie wykrył więc ludzie którzy piszą w necie że aktualizacja nic nie da to nawet nie próbowali tego rozwiązania.
Na dysk udzielam 30 dni gwarancji.
Dysk sprzedaję bo w między czasie kupiłem drugi.
Kontakt tel. 501 424 859
Dane techniczne
- GoodRAM
- typ: SSD
- format szerokości: 2.5 cala
- interfejs: Serial ATA III
- pojemność: 240 GB
- rodzina produktów: CX100
- szybkość zapisu: 500 MB/s
- szybkość odczytu: 560 MB/s
- średni czas dostępu: 0 ms
- niezawodność MTBF: 2000000 godz.
- minimalna głośność: 0 dB
- wysokość: 6.85 mm
- długość: 100.1 mm