Oficjalnie już na sprzedaż, bądź zamiana za coś konkretnego (mercedes, audi lata 70-80)
Auto u mnie 3 lata, jeździ tylko latem ok 5tyś rocznie cały czas garażowany.
Nowy lakier, podłoga ideał fotele skóra, dodadtkowe zegary VDO plus doładowanie, elektrycznie składany dach stan bdb (myty i konserwowany specjalnymi kosmetykami minimum 3 razy w roku), skórzany pokrowiec na dach, radio JVC, 6 głośników, zwrotnice, skrzynka alpine w bagażniku, zawieszenie gwintowane z pokrowcami na gwint. Dodatki GTI jak kierownica, nakładki na słupki, lampy tył (fifft czarny + gratis fifft biały), tylna szyba podgrzewana.
Silnik, przekładka w tym roku, przejechane około 5tyś km, zalany olejem motul 5w40: 1.8 turbo AGU (robiony w profesjonalnym warsztacie, nie stodole) po remoncie ( na wszystko faktury) silnik powieszony na custom łapach, spięty z ori skrzynią z mk4, największa chłodnica z golfa mk2+ dwa wentylatory, ośki z nowymi przegubami wewnętrznymi i zewnętrznymi, cała wiązka zrobiona od nowa i spięta z zegarami z mk1 - wszystko działa prawidłowo! centralny IC, filtr stożkowy - dzięki temu zawór DV gwiżdże jak blow off, wydech 2.25" przelot ale cichy i przyjemny, akumulator w bagażniku, zakute przewody paliwowe, nowe przewody hamulcowe, hamulce świeże przód robiony 2 lata temu, tył w tym roku. Silnik czysty i suchy, brak najmniejszych wycieków, samochód szanowany, nie był "katowany" czy "upalany" Moc 150km+ ze względu na modyfikacje silnika, ale nie był hamowany. Przyspiesza bardzo żwawo i równo, jeżeli komuś będzie brakowało mocy wystarczy wgrać program. Chyba nie muszę wspominać że AGU jest bardzo podatny na modyfikacje i można z niego sporo wyciągnąć, ale przy masie cabrio w okolicach tony, już to co jest daje ogromną frajdę z jazdy.
Koła to oryginalne alfy GTA (nie żadne podróby) w tym roku malowane w prochu i polerowane fronty, na nich nowe opony 185/35.
W czerwcu golf przeszedł gruntowny przegląd na stacji diagnostycznej, wraz ze wbiciem silnika w dowód - wszystko już legalne, podczas przeglądu wszystko 100% sprawne nic nie zużyte!
Posiadam mnóstwo zdjęć z prac przy nim, faktury i paragony na grubo ponad 20 tyś, nie licząc już setek godzin spędzonych przy nim i części kupionych bez faktur, jak sam swap, koła, wszystkie dodatki GTI. Suma wszystkich części znacznie przewyższa kwotę 30tyś!
Do samochodu dokładam wszystkie oryginalne części które posiadam. (zawieszenie bilstein, oryginalne lampy, jakieś klamki, spinki, kierownica, drugi kpl lamp fifft, parapet prawy w idealnym stanie (ten który jest naaucie jest pęknięty) oryginalne stalówki chyba z oponami zimowymi.
Ubezpieczenie do października (250zł na rok bez wykupionej karty PZMOT) dodatkowo kilka opłaconych wjazdówek na zloty jeszcze w tym sezonie.
Cabrio z imprez motoryzacyjnych przywiozło już puchary i wyróżnienia i mnóstwo pozytywnych komentarzy ;) Również wynajmowany jest jako samochód do ślubu, więc zarabia na siebie, a wartość auta wciąż rośnie!
Na bank o czymś zapomniałem, ale zainteresowanym chętnie opowiem. Zaznaczam że jazdy po wyłożeniu kasy na stół, więc amatorom przejażdżek dziękuję.
Cabrio do obejrzenia w Rybniku woj. śląskie. Tel kontaktowy: 535 950 312 - jeżeli nie odbieram, oddzwonię.