Golf mk2 1990 w moim posiadaniu od 8 lat zawieszenie gwintowane firmy Ta Technix. Całe zawieszenie wypiaskowano i pomalowane proszkowo na czarno zostało złożone na nowych częściach gumy poliuretanowe. Z tylu hamulce tarczowe z golfa 3 oczywiście przy tym wszystkim nowe łożyska tarcze klocki i zregenerowane zaciski. Z przodu hamulce 280 mm tarcze nawiercane nacinane nowe klocki łożyska
zregenerowanie zaciskow. Pod maską został zrobiony swap był silnik 1.8 RP 90 koni który ustąpił miejsca 2.0 16V ABF o mocy 150 koni przy tym zrobiony delikatny clean komory usunięty zbiorniczek spryskiwaczy akumulator przeniesiony do bagażnika całość pomalowana na nowo. Zewnątrz auto na nowo po malowane, dolozony został pakiet G60, gril z czerwonym paskiem wszystkie emblematy 16V na pasie tylnym na schowku jak i w atrapie przedniej, szeroka dokładka zderzaka, lampy tył Gti.
WNETRZE: Recaro elektryczne , podsufitka czarna przeszywana czerwoną nicią, wszystkie plastiki,słupki oryginalne czarne, kierownica Raid HP 28 cm, Gałka i mieszek od golfa mk4 przeszyta czerwoną nicią. Koła Bbs Rs polerowane wibracyjnie z przodu 9.5 cala z opona 190/40R16 z tylu 10 cali z opona 215/35R16. Z przodu Rant 2.5 cala z tylu 3 cale. Układ wydechowy zrobiony ze stali nierdzewnej kwasoodpornej 2.5 cala od początku kolektor wydechowy 4-2-1, środkowy tłumik przelotowy jak i na końcu przelotowy zakończony 2 rurka.