Marka: Volkswagen
Model: Typ-17 (Golf I)
Stylizacja: GTI 83'
Silnik: 1.8 16v PL na gaźnikach motocyklowych
Auto kupione od kolegi, który pieczołowicie je odrestaurował dla siebie. Blacharka zrobiona i idealnie spasowana, podwozie i profile zamknięte zakonserwowane, lakier pięknie położony bez żadnej skazy (ok 6 lat po lakierowaniu) z dużą ilością klaru. Clean look pod maską, akumulator w kole zapasowym, zbiorniczek płynu chłodzącego w przedniej rozpórce.
Felgi ACT RS16" - naciąg na Nankangach.
Ja dołożyłem od siebie:
- gwint KW variant 2 (z regulacją twardości) nie żadna chińszczyzna - fantastycznie się na nim jeździ - zrobiona komputerowa geometria (od tamtej pory nic nie kręcone góra-dół)
- kierownica "spluwaczka"
- gałka zmieny biegów VW (vw classiparts)
- nowe uszczelki drzwi (vw classicparts)
- nowe maskownice słupków A z wersji GTI (werk34.de)
- mata bagażnika i tylna półka (werk34.de)
- fotele kubełkowe (na oryginalnych szynach mk I) i tylna kanapa ze zintegrowanymi zagłówkami: fotele odchylają się do przodu ułatwiając wchodzenie do tyłu (jeśli ktoś bardzo chce się tam pakować)
- szelkowe 3-punktowe pasy Sabelt
- trochę różnych pierdółek (czujnik ciśnienia oleju, spinki, pasticzki itp)
Idealny samochód aby obszyć środek w "kratę GTI" i wiosną mieć gotowego cukierka na przyszły sezon. Praktycznie gotowy projekt dla kogoś kto nie ma czasu leżeć i dłubać miesiącami (tak jak ja nie miałem).
Wszystko w aucie działa.
Auto ma swoje dwa wątki (kolegi i potem mój) na forum.vwgolf.pl w dziale "Nasze auta -> Golf mk I" - polecam zainteresowanym do zerknięcia jak i co było w aucie robione.
Kontakt do mnie: 606 660 434